וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל רעננה: "סילבס יחכה שנעשה טעויות"

בית"ר ירושלים תארח את רעננה במושבה (שני, 20:30, ספורט 1): "בונים על לחץ הקהל". כחילה שוב לא בסגל. רואדה השחקן היקר בבית"ר עם עלות של 1.2 מיליון ש"ח. סילבס: "יש להם חסרונות"

מחזור 9מחצית02/11/2015
בית"ר ירושלים
    0
      הפועל רעננה
      one

      בווידאו: בית"ר ירושלים מרסקת את מכבי תל אביב

      בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שני, 20:30, ספורט 1) נגד הפועל רעננה. איצטדיון טדי עובר שיזרוע ובעקבות זאת המשחק נדד למושבה. ניצחון של בית"ר יעלה אותה למקום השלישי עם 15 נקודות, שבוע לפני המפגש נגד מכבי חיפה בסמי עופר ביום ראשון הבא. בבית"ר קבעו מחיר אחיד של 50 ש"ח לכרטיס על מנת להביא כמה שיותר אוהדים למשחק.

      בנוגע להרכב הקבוצה, נראה כי סלובודן דראפיץ' צפוי לפתוח באותו ההרכב שניצח בבלומפילד את מכבי תל אביב עם דוד קלטינס בקישור לצידם של קלאודמיר פריירה ודן איינבינדר. אתמול נבדקה האפשרות שקלטינס לא יפתח ודובב גבאי יעלה במקומו במערך של שני חלוצים, אך נראה כי זאת אופציה למצב בו דברים ישתבשו במהלך המשחק.

      בבית"ר מודעים לעובדה כי מדובר במשחק שונה לגמרי מזה שהיה בבלומפילד, כאשר רעננה אמורה בעיקר לנסות ולהפריע. שחקן בקבוצה אמר: "במשחקים כאלה שבית"ר מארחת, היריבות מחכות לעבור את ה-20 דקות הראשונות ואז הלחץ עובר אלינו. הם בונים על הלחץ של הקהל שהכדור לא נכנס, נצטרך את הקהל איתנו לאורך כל המשחק. רעננה ניצחה את מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה בחוץ והיא קבוצה מאוד קשה".

      אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

      בצוות המקצועי עבדו השבוע על הנעת כדור ומוכנים לכך כי רעננה תסגור את האמצע והרבה כדורים יצטרכו להגיע דרך האגפים. באסיפה שערך דראפיץ, הוא הסביר לשחקנים על השיטה של רעננה עם שלושה בלמים והעובדה כי הכדור עובר מהר מאוד בכדורים ארוכים לחלק הקדמי, בעיקר לברק בדש ולאוואנס קנגאווה המהיר שעושה תנועה לשטחים פתוחים.

      בבית"ר אף הוסיפו: "סילבס בא למשחק כשהוא מחכה שנעשה טעויות, נישאר חשופים והשחקנים שלו יוכלו לנצל זאת. זה המבחן שלו, להמשיך לעמוד כמו קבוצה לפני הכל". פאבלו דה לוקאס יעבור בדיקה כאשר ההערכה היא כי הוא קרע את השריר וייעדר כחודש מהמגרשים.

      מרשומות שהגישו בית"ר בימים האחרונים מתברר כי חסוס רואדה הוא השחקן היקר בקבוצה עם עלות של כ-1.2 מיליון ש"ח ברוטו. אחריו נמצאים פאבלו דה לוקאס, קלאודמיר וניקיטה רוקאביציה שעלותם מסתכם סביב המיליון ש"ח כ"א.

      מי שלא יהיה בסגל בפעם השנייה ברציפות הוא טל כחילה, שנכון לעתה בשל סירובו לחתום על הסכם חדש לא יהיה ב-18. ייתכן כי במהלך השבוע תתקיים פגישה בין אלי טביב לנציגי השחקן כדי לנסות להגיע לפתרון.

      ברק בדש שחקן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
      מחכה לכדורים ארוכים. בדש/אדריאן הרבשטיין

      הפועל רעננה ממוקמת לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים במקום הרביעי עם 14 נקודות, אך חיים סילבס מכין את שחקניו למשחק כאנדרדוג. ברעננה דיברו על השפעת אוהדי בית"ר ירושלים במושבה וכמו כן רוצים לעבור את דקות הפתיחה בשלום מתוך ציפייה שלאחר מכן בית"ר תהיה לחוצה יותר.

      השחקנים ראו וידאו משני משחקים של בית"ר, כולל האחרון נגד מכבי תל אביב ובקבוצה מניחים כי בית"ר תגיע בעיקר דרך האגפים ותנסה לבצע מספר שינויי תפקוד תוך כדי משחק על מנת להתמודד עם המערך הצפוי. סילבס אמר לשחקנים: "הם מאוד רעבים ובהתלהבות, נצטרך לשבש להם את המשחק ולנצל את הפירצות בהגנה, יש להם חסרונות שאנחנו צריכים לנצל".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 9000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully