וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מהללת את סטף קרי: "הוא משחק כאילו ה-NBA רק שלו"

כוכב הווריירס השווה את שיא הנקודות של ג'ורדן אחרי שלושה משחקים: "אני מנסה לקחת את הקליעה שלי לרמה אחרת". כרמלו ענה לביקורת של דאדלי עם הצגה: "אני אוברייטד? רציתי להוכיח לו"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
"כאילו הליגה רק שלו". קרי/GettyImages

מה נאמר ומה נגיד על סטפן קרי? ה-MVP של העונה שעברה פתח את העונה בכושר נפלא, והלילה (בין שבת לראשון) הגיע לשיאו עם תצוגת תכלית מדהימה בניצחון 120:134 על ניו אורלינס. הצלף להט עם 53 נקודות (17 מ-27 מהשדה, 8 מ-14 מהשלוש, 11 מ-11 מהקו), 9 אסיסטים וארבע חטיפות, והעניק לאלופה ניצחון שלישי ברציפות ומאזן מושלם מפתיחת העונה. בשעות שאחרי המשחק, בארצות הברית היללו שוב את קרי.

seperator

המספרים

* סטפן קרי היה אחראי ישיר ל-76 נקודות מתוך ה-134 של גולדן סטייט הלילה, הכי הרבה בקריירה שלו.

* קרי צלף 28 נקודות ברבע השלישי, שתיים יותר מניו אורלינס כולה. זה גם שיא הקריירה שלו לנקודות ברבע אחד.

* קרי הפך לשחקן החמישי בתולדות ה-NBA שקולע למעלה מ-50 נקודות באחד מתוך שלושת המשחקים הראשונים של העונה. הקודמים שעשו זאת: ווילט צ'מברליין, מייקל ג'ורדן, אלג'ין ביילור ורשארד לואיס.

* אחרי שלושה משחקים, לסטף קרי יש לא פחות מ-118 נקודות. זה המספר הכי גבוה לשחקן אחרי שלושה משחקים מאז מייקל ג'ורדן בעונת 1989/90. פרט לשניהם, רק ווילט צ'מברליין וג'רי ווסט עשו זאת.

* קרי היה רחוק נקודה אחת בלבד משיא הקריירה שלו.

* זו הפעם השלישית בקריירה שסטף קרי חוצה את רף 50 הנקודות במשחק. הוא השחקן השלישי בתולדות הווריריס שעושה זאת, אחרי ווילט צ'מברליין וריק בארי.

* עד כמה השלשות שקרי קלע היו קשות? ארבע מהן באו כשאנתוני דייויס הארוך שמר עליו.

עוד באותו נושא

קרי קבר 53 נקודות בניצחון גולדן סטייט, 37 לאנתוני וגריפין

לכתבה המלאה
סטפן קרי עם דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
המעריץ מספר אחת. גרין עם קרי/AP

התגובות

די להציץ בסטטיסטיקה של סטף קרי מפתיחת העונה כדי להבין באיזה זון הוא נמצא. 39.3 נקודות למשחק, 7.3 אסיסטים, 5.7 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות. בזון כזה, גם זריקה מטר וחצי אחרי קו השלוש מעל ידיו המושטות של אנתוני דייויס צוללת פנימה באלגנטיות. "זו הייתה זריקה טיפשית שאיכשהו נכנסה פנימה. כולם נהנו מהקליעה הזאת, ואני צחקתי על עצמי על שזרקתי אותה", אמר גיבור הלילה. "תמיד היה לי ביטחון גבוה בזריקה שלי. אני משתפר ומנסה לקחת את הקליעה שלי לרמה אחרת. זה מה שאני מנסה לעשות העונה. אני בריא ומרגיש די אנרגטי וחזק כדי לשחק בחופשיות ופשוט ליהנות. כשהכל מתחבר, זה נראה ככה".

המוטיבציה הגבוהה של הווריירס נובעת, כך נראה, מהרצון להוכיח לכל הפרשנים בארצות הברית מדוע הם טועים כשהם מנבאים שהריפיט לא לגמרי בהישג יד. "אנשים חשבו שלא היינו אמורים להיות אלופים בעונה שעברה, שאני לא הייתי אמור להיות ה-MVP, ווטאבר. כל מה שאני רוצה לעשות זה לשחק טוב יותר מבעונה שעברה. זה כל מה שאני חושב עליו", הוסיף קרי.

דריימונד גרין, מסתבר, הוא המעריץ הכי גדול של קרי. בדקות שאחרי הניצחון, נשמע הפורוורד של גולדן סטייט אומר לחברו לקבוצה "אתה משחק כאילו הליגה הזאת אך ורק שלך, כאילו אתה שולט בה". אחר כך, גרין הסביר לעיתונאים למה התכוון. "הוא לקח את המשחק עליו באופן אבסולוטי. קל מאוד לבוא למשחק השני בבק-טו-בק ולומר לעצמך 'אני עייף, אין לי כוחות'. אבל לבוא למשחק כזה ולהיות כל כך דומיננטי? מעט מאוד שחקנים יכולים לעשות את זה. הוא הולך ומשתפר. העונה הוא מגיע יותר בקלות לטבעת, בוחר את עמדות הקליעה שלו בקפידה, וצולף מהפינות כמו מטורף. זה דבר אחד לשחק כמו שהוא שיחק הלילה, ודבר אחר לגמרי לשחק כמו שהוא שיחק בעונה שעברה מההתחלה ועד הסוף. זה כבר מתחיל להיות מסוכן".

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס, מול ג'ארד דאדלי, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
מצא לו יריב. כרמלו עם ג'ארד דאדלי/GettyImages

ההצגה הנפלאה של סטפן קרי האפילה על הלילה המרשים של כרמלו אנתוני, שהוליך את הניקס ל-110:117 מרשים על וושינגטון בחוץ עם 37 נקודות. אם חשבתם שההתפוצצות הזו הייתה מקרית, מסתבר שטעיתם. בסיום סיפר כוכב הניקס כי הגיע למשחק הזה עם מוטיבציית יתר להשתיק את שחקן הוויזארדס ג'ארד דאדלי, שטען לאחרונה כי מלו הוא "השחקן הכי אוברייטד ב-NBA".

דאדלי הספיק להתנצל, אבל את מלו זה לא עניין. "אין ספק שזה חזר אליי הלילה. לגמרי...אולי לא התייחסתי לזה ולא קראתי את כל הדברים האלה, אבל זה לגמרי חזר אליי. לפעמים אתה מגיע לנקודה שאתה עולה לפרקט כדי להראות מאיזה חומר קורצת. הלילה זה היה משחק כזה. אין ספק שסימנתי את המשחק הזה בעיגול בלוח השנה שלי. עכשיו יש לנו עוד שלושה משחקים נוספים בעונה הרגילה".

אנתוני דייק ב-32 אחוז בלבד מהשדה בתחילת העונה לפני המשחק הלילה, וקלע רק פעם מהשלוש מתוך 12 ניסיונות. כבר בשעות הבוקר הוא הרגיש שמשהו עומד להשתחרר. "זה מסוג הימים האלה שאתה מרגיש טוב מאוד ויודע שאתה הולך לקלוע כמו שצריך", אמר.

הציוצים והממים של הלילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully