וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חשש שייעצר: דניאל רום לא יגיע לישראל למשחק מול ראשון לציון

1.11.2015 / 9:03

סנטר יניסיי, שמשחק כיום בשם פאבל ספירידונוב והיה מחוזר על ידי מספר קבוצות ישראליות, לא ינחת בארץ, ככל הנראה בעקבות העובדה שאי שירותו בצה"ל לא הוסדר. ליונס: "לא הלך לנו מול הרצליה"

one

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (שבת) את הפסדה הראשון בליגת העל, כשהובסה בהרצליה 84:67 בידי האחרונה בטבלה ערב המחזור בני הרצליה. הקבוצה של שרון דרוקר, שערכה אימון אחד בלבד לפני המשחק בגלל חזרה מאוחרת ממשחק היורופקאפ בטאלין, פתחה טוב את המשחק, הוליכה 7:14, אך רבע שני חלש מאוד אותו הפסידה 30:9 חרץ את גורל המשחק. הכתומים סבלו מיום חלש של כל השחקנים, כשקשה לציין שחקן אחד לחיוב. בקבוצה לא אהבו את חוסר האנרגיה ששידרו השחקנים, ויודעים שכעת, עם רצף המשחקים הקשה שמחכה להם, עם המשחקים באירופה, יהיו חייבים להראות אחרת.

"הם התחילו לשחק חזק יותר מאיתנו, ואני לא יודע מה קרה משם", סיפר הגארד מארק ליונס שסיים כקלע המוביל של הכתומים עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים, "יש לנו חבורה של שחקנים שיודעים להתחרות ותמיד רוצים לנצח משחקים, החטאנו זריקות פתוחות, צריך לתת להם קרדיט על הניצחון. אנחנו לא נתלה את ההפסד במשחק באירופה, כולם היו בריאים ובאו למשחק, פשוט זה לא הלך בכיוון שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חושש לנחות בישראל. דניאל רום/מערכת וואלה, צילום מסך

ראשון לציון תארח ביום רביעי את אנייסי קרסניורסק במסגרת המחזור השני של היורופקאפ, כשלשתי הקבוצות ניצחון אחד ממחזור הפתיחה. לוואלה ספורט נודע כי דניאל רום, הסנטר הישראלי-רוסי של הקבוצה האורחת, לא מופיע ברשימות של אנשי הקבוצה שמגיעים לישראל, ולא ישחק. החשש בקרב אנשי קרסניורסק והשחקן כי אם יכנס לישראל ייעצר בביקורת הגבולות על ידי שלטונות הצבא מאחר ונושא אי שירותו בצה"ל טרם אושר.

רום (25, 2.06), בנה של שחקנית העבר הגדולה לודה רום, שיחק במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב, ועזב את ישראל בגיל 18 שם החל לשחק ברוסיה תחת השם פבל ספירידונוב, שם משפחתו של אביו. הוא שיחק בנבחרת העתודה הרוסית לאחר שעד גיל הנוער שיחק במדי נבחרת ישראל. בשנים האחרונות שיחק בליגה השנייה ברוסיה, ובעונה שעברה עשה את קפיצת המדרגה במדי זניט סנט פטרסבורג. בקיץ האחרון חוזר על ידי מספר קבוצות מישראל, לפי פרסומים שונים גם על ידי מכבי תל אביב, אך גם בשל נושא הצבא העדיף שלא לחזור ארצה. את העונה ביורופקאפ הוא פתח בצורה פנטסטית כשקלע 15 נקודות בניצחון על אקדמיק סופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully