וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מגבה את בניון. שחקנים: "תפסנו את עטר ואוברניאק בזמן"

1.11.2015 / 7:33

הקפטן ישוחח עם יעקב שחר. השחקנים והמועדון הגיבו לתקרית החמורה במחצית, עליה דווח בוואלה! ספורט. אם סטויקוביץ' יעזוב בינואר, הירוקים ינסו לצרף את מרציאנו. הירש וג'אבר נקנסו ב-2,500 ש"ח כ"א

one

אחרי הניצחון מול עכו, במכבי חיפה דיברו השבוע על יציאה לדרך חדשה. אבל כמעט כרגיל העונה, הקבוצה של רוני לוי שוב ירדה בנחיתות מספרית ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה, הפעם בעקבות הרחקות של אופיר קריאף ומארק ואליינטה. עוד לפני התגובות למשחק, שחקנים בקבוצה עסקו אתמול גם בעימות בין אלירן עטר ללודוביק אוברניאק, עליו פורסם בוואלה! ספורט.

במועדון טענו אתמול: "אנחנו לא מייחסים חשיבות לתקרית. השחקנים כעסו על התוצאה, היה אכפת להם ממה שקורה ואנחנו מעדיפים שחקנים אכפתיים ולא אפטיים". יחד עם זאת, שחקנים שהיו בחדר ההלבשה העידו אתמול: "אם לא היינו מפרידים בניהם, זה היה גולש לעימות שהיה קשה להשתחרר ממנו. שניהם נראו כועסים מאוד, בשלב מסוים התקרבו אחד לשני וידענו שאם לא נעצור אותם באותו רגע זה יגלוש למכות. למזלנו, ולמזלם, תפסנו אותם בזמן".

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה עם האוהדים. יוסי ציפקיס
"הוא ואוברניאק נראו כועסים מאוד". עטר/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק, יש לציין, בניון עזב את האצטדיון כשהוא מוקף באנשי משטרה, גלויים וסמויים. הם לא אפשרו לאוהדים ללוות אותו עד לרכבו. אחריו נכנס לרכב אלירן עטר והשניים המתינו לסאן מנחם. השחקן הרביעי שהגיע לאזור היה אוברניאק, שנכנס במהירות לרכב אחרי שכבר התפייס עם עטר והארבעה עשו דרכם צפונה. שחקנים סיפרו כי אחד האנשים שהובילו להרגעת הרוחות היה עוזר המאמן רונן גבאי ששהה בחדר ההלבשה באותו זמן. הויכוח, אגב, החל מתוך ביקורת בנוגע לסגירת שחקנים.

בעניין אחר: במועדון שיבחו את התנהלותו של יוסי בניון, שביקש מהשחקנים להודות לקהל בסיום. "ספרת כמה אוהדים לבושים בשחור היו במגרש? אולי 200. וכמה ירוקים היו? כמעט 7,000. כל אלה עודדו את בניון, אז מי בכלל שם לב לקומץ? כל מה שצריך לקרות, זה שהרוב ילמד להשתיק את הקומץ שעושה שם רע לקהל", אמר גורם בכיר במועדון לוואלה ספורט. אוהד שנקלע לעימות בין האוהדים ביציע סיפר אתמול: "זה היה מחזה מביש. יוסי סימן למקללים משהו עם היד, וכשהוא הלך ביקשנו שירגיעו את הרוחות. חלק מהם בחרו להתמודד עם המצב באלימות והשוטרים הגיעו וסילקו אותם". אוהדים דיווחו כי גם מחוץ לאיצטדיון נרשמו חילופי דברים בין שני המחנות. שיחה אמורה להתקיים בין שחר לבניון בנוגע למצב. במועדון אמרו אתמול כי "יוסי הלך ליציע כדי להודות לרוב האוהדים שעודדו אותו ולא כדי להתגרות במקללים. בקרוב כל העניין הזה ייפתר. וגם אם לא, זה מאוד חשוב שהרוב תמך בו אתמול".

עוד באותו נושא

עימות חריף בין עטר לאוברניאק. אוהדי מכבי חיפה התקוטטו בגלל בניון

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מכבי חיפה מגבה אותו. בניון/יוסי ציפקיס

על הדשא, רוני לוי היה מרוצה ממה שראה דווקא לאחר שחיפה נותרה בתשעה שחקנים. "זה מוזר, אבל הדקות הכי טובות של הקבוצה מבחינת לחימה העונה היו אחרי ההרחקה בבאר שבע והיום, אחרי ההרחקות", אמרו אתמול בקבוצה. "מצד שני, זה מראה שלשחקנים יש מחויבות גדולה. אבל יש עוד לא מעט בעיות, בעיקר מנטליות. לא יהיה קל מול בית"ר בלי שחקנים מובילים. אסור שנמשיך להסתמך על סטויקוביץ'". השוער ייפגש בקרוב עם ההנהלה בניסיון לפתור את סוגיית השכר שלו. אם הוא יעזוב את הקבוצה בינואר או בקיץ, חיפה תנסה לשים את ידה על אופיר מרציאנו שלא בטוח שיישאר בקרוב במוסקרון. גם שמותיהם של חן דילמוני ואחמד עאבד מקריית שמונה כבר הוזכרו.

לאנשי המועדון היה לא מעט מה לומר על נשוא השיפוט וטענו כי "היד בקרב השופטים קלה על ההדק". במועדון היה מי שאמר אתמול "ממהרים לשלוף לנו אדומים, לא היה דבר כזה בליגת העל. זה מוגזם. מה גם שחלקם לא היו ולא נבראו".

בנושא אחר, שחר הירש וג'אבר עטאא לא הגיעו לאימון השחרור של אחרי המשחק ונקנסו ב-2,500 ש"ח כ"א לטובת ארוחת גיבוש משותפת. שני השחקנים חשבו שאימון השחרור מיועד לשחקנים ששותפו במשחק, ולכן לא הגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully