וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בין עטר לאוברניאק. אוהדי מכבי חיפה התקוטטו בגלל בניון

31.10.2015 / 21:20

שני השחקנים התעמתו בהפסקה, בקבוצה אמרו: "התערבנו לפני שזה נגרר להרמת ידיים". בניון ניגש להודות לאוהדים שהותקפו על ידי אחרים ביציע: "זה רק קומץ, אי אפשר להמשיך עם ההסתה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
יוסי ציפקיס

מכבי חיפה יצאה מהמשחק מול מכבי פתח תקוה ברגשות מעורבים. מחד, הירוקים רצו יותר מכל לחבר ניצחון שני ברציפות, מאידך - הם נותרו בתשעה שחקנים ובכל זאת חזרו למשחק ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה.

אבל לא חסרות צרות. במחצית היה עימות חריף בין אלירן עטר ללודוביק אוברניאק במחצית. שחקנים תיארו כי בין השניים החלו חילופי דברים עם הכניסה לחדר ההלבשה, על רקע מהלכים מקצועיים שהיו על כר הדשא והם כמעט נגררו לעימות פיזי. אחד השחקנים אמר: "התערבנו בזמן, לפני שזה נגרר להרמת ידיים". במכבי חיפה הבהירו כי השניים יישרו ביניהם את ההדורים לאחר התערבות של אנשי המועדון.

בסיום המשחק שחקני הקבוצה ניגשו לקהל והודו לו על תמיכתו, לאחר בקשתו של יוסי בניון. שלט תמיכה בבניון ("אוהבים אותך יוסי") הונף. חלק מהאוהדים שלבשו שחור קיללו את הקפטן, שהתבקש לחזור לחדר ההלבשה על ידי המאבטחים לאחר שנותר לבדו על כר הדשא. מהומה נרשמה ביציע לאחר ההתמודדות, כשתגרה נפתחה בין אוהדים של מכבי חיפה ביציע, על רקע נושא בניון. שוטרים ומאבטחים עלו ליציע כדי לטפל באותם אוהדים ובהמשך זכה בניון לליווי משטרתי לרכבו, עד אשר נסע יחד עם עטר ושחקנים נוספים.

שלט של אוהדי מכבי חיפה נגד יוסי בניון: "העסקן לפני השחקן". יוסי ציפקיס
התקוטטו ביציע. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

"מההתחלה רוב הקהל נתן לי הרגשה טובה ועודד, זו הרגשה נפלאה", אמר בניון. "זו לא פעם ראשונה, הקהל של מכבי חיפה מוכיח את עצמו מאז ומתמיד. אני מקבל אהבה מפה ועד הודעה חדשה. יש קומץ קטן שלא צריך להתייחס אליו. אני מתייחס לאלפים האחרים שבאים לעודד ולדחוף את הקבוצה. אף פעם לא דיברתי נגד הקומץ. אני חודשיים מקבל קללות מאותם 5-10 שאני יודע מי הם, אבל אני מתעלם. בשבוע האחרון היה את הסרטון ונהיה רעש ובלגן. כל עוד אני כאן, אעשה הכול כדי לעזור למועדון. בשביל זה חזרתי אחרי כל כך הרבה שנים. כרגע זה לא הולך, אבל אני אתן הכול עד הרגע האחרון.

על התביעה: "במשך חודשיים שקיללו, אף פעם לא התייחסתי לקהל. הפעם היה משהו אחר שחרג מגבולות המותר. אי אפשר להמשיך עם ההסתה הזו, יש עורך דין שיטפל בזה. אני מתרכז אך ורק בהצלחת מכבי חיפה. יש המון אוהדים נפלאים וזה הדבר הכי חשוב".

המאמן רוני לוי יצא מרוצה בסופו של דבר: "מגיעה מילה טובה לשחקנים ולקהל שלנו. כולם נלחמו עד לרגע האחרון ולא ויתרו. זה מעיד על מנטליות חזקה וזה חשוב לנו מאוד. איכויות יש, המנטליות והאופי צריכים להשתפר. בכל מקרה, זה מראה שאנחנו בדרך הנכונה".

המאמן התייחס לכרטיס האדום שקיבל מארק ואליינטה: "לדעתי לא היה כרטיס אדום. זה מאכזב מאוד, צריך לבדוק אם יש לכך סיבה. כמובן שאני שואף ליותר. אנחנו צריכים את כולם מאוחדים ומלוכדים, זה הכוח שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully