וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "כולם יודעים מה עברתי, הגול הוא עבור כל מי שתמך בי"

1.11.2015 / 7:05

בלם מכבי תל אביב התרגש משער הניצחון בדרבי: "מרגיש מכביסט, מי יודע מתי אכבוש שוב מול הפועל תל אביב". גם יוקאנוביץ' החמיא: "מקצוען, שמח בשבילו". נוסא איגייבור עשוי לחזור מול פורטו

one

הפנים של קרלוס גרסיה לימדו את אשר על לבו. מרבית שחקני מכבי תל אביב כבר תפסו את מקומותיהם על המטוס ללונדון והוא היה בין האחרונים שנכנס בדלת המטוס. בפנים חתומות עבר על פני סלבישה יוקאנוביץ' וג'ורדי קרויף שישבו בשורה הראשונה. בתוך תוכו ידע שאין לו סיכוי לשחק מול צ'לסי, ממש כפי שהסרבי לא ספר אותו במשחקים מול באזל ופלזן. מעמדו במכבי תל אביב נשחק עד עפר וגם הפרסומים כאילו נשאר במועדון רק כי קרויף נחשב לחברו, לא עשו לו טוב. אפילו את הכתף של חואן פאבלו, חברו, לא היה לו כדי לשפוך את הלב ולהזיל איזו דמעה.

אמש (שבת) בבלומפילד, הכל התהפך ב-0:1 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב בדרבי. הסימנים המוקדמים באו קודם לכן כשגרסיה החל לשחק, כולל מול פורטו בליגת האלופות, אבל אתמול עם שער הניצחון ומשחק ההגנה המצוין, הוא הרגיש שחזר להיות מעמודי התווך של שלוש השנים האחרונות. "לא יכולתי לצפות למשהו טוב יותר", אמר גרסיה בסיום. "זה היה ערב מושלם עבורי ועבור הקבוצה. יתכן שהדרך לא היתה מדהימה כי לא שיחקנו הכי טוב, אבל מחר לא יזכרו זאת כי מה שחשוב הוא שניצחנו דרבי. אחרי התבוסה מול בית"ר, היינו צריכים את הניצחון הזה".

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תמיכה גורפת. קרלוס גרסיה חוגג/ברני ארדוב

השמחה שלך היתה יוצאת דופן בסיום.

"שמחתי כי מי יודע מתי אבקיע שוב בדרבי. זה זמן לשמוח, אבל יש לנו תיכף את פורטו".

סלבישה יוקאנוביץ' תיאר אותך במלים חמות והוסיף כי היו לך הרבה קשיים בתחילת העונה.

"אני לא צריך לתאר עכשיו מה עברתי. כולם יודעים מה בדיוק היה. המשפחה שלי לימדה אותי להמשיך לעבוד. ההורים שלי ואחי כל הזמן אמרו לי להמשיך לעבוד. גם אם לא הולך וגם אם אני לא מאושר, אני צריך להמשיך לעבוד. יש רק דרך אחת והיא דרך העבודה".

בקבוצה מתארים אותך השחקנים כמכביסט אמיתי אפילו שאתה שחקן זר.

"אני מרגיש מכביסט. ההגעה לישראל היתה הפעם הראשונה בה עזבתי את ספרד. אני חש טוב במדינה הזו. אני מרגיש שאוהבים אותי. האהבה היא מצד השחקנים וגם מצד האוהדים. זה לא היה מעניין אם השחקנים היו באים ואומרים לי שאני צריך לשחק. זה שהם מעודדים אותי באמת ואומרים לי 'קדימה, קרלוס', זה מראה לי שהם אוהבים אותי. הגול הזה עבור כל השחקנים שאוהבים אותי ואני אוהב אותם מאוד".

בימים הקשים שלא שיחקת, לא רצית לדבר ולשתף בתחושות שלך.

"בערב כזה אני רוצה לשמוח ולא לדבר על תקופה לא טובה כי עדיף לשתוק מאשר להגיד משהו לא טוב".

חואן פאבלו בטח יצלצל הלילה לברך אותך.

"דיברתי איתו אתמול והוא איחל לי הצלחה בדרבי ובטוח שנדבר גם הלילה. לא אני צריך לתאר מה הוא הרגיש כשהוחלט שהוא יעזוב כי אלה דברים שלו, אבל אני יכול לומר שאני אוהב אותו כאדם וכשחקן. אני רק אגיד את האמת, כששיחקתי בהרכב בפורטו הוא היה יותר מאושר ממני שאני משחק בליגת האלופות. אתמול הוא התקשר לאחל הצלחה וביקש שאמסור לכל השחקנים שהוא מחזיק אצבעות שננצח בדרבי. הוא מדבר עם עוד שחקנים. אין למכבי תל אביב אוהד יותר גדול בספרד מחואן פאבלו".

למרות כל מה שקרה, הוא מתגעגע למכבי תל אביב?

"מאוד מתגעגע ואני מתגעגע אליו. אני לא מדבר על ההחלטה שהתקבלה באשר אליו. אלה החיים בכדורגל ומתקבלות החלטות ואנחנו צריכים לקבל אותן כמקצוענים. אני משוכנע שחואן פאבלו מאושר הערב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

על קרלוס גרסיה אמר יוקאנוביץ' בסיום: "זה בחור מקצוען שעבר לא מעט קשיים בתחילת העונה. ההופעה שלו היום היתה טובה מאוד. הוא היה מרוכז מאוד וקיבל מתנה בסיום בשבילו ועבור כולנו".

יוקאנוביץ' עדכן אמש כי נוסא איגייבור אמור להתאמן בצורה מלאה באימון מחר ויתכן כי ישולב במשחק מול פורטו ביום רביעי. באשר לטל בן חיים, אמר המאמן כי הבלם צריך לחזור להתאמן בצורה מלאה ולאחר מכן יקבל את ההחלטה הכי טובה עבור מכבי תל אביב לקראת המשחק.

באשר לאיכות משחקה של מכבי תל אביב ששוב היה מאוד פושר, אמר יוקאנוביץ': "אני מודע לכך ובהחלט רוצה שנשפר את איכות המשחק שלנו. אני מאמין שכאשר יהיו ברשותי כל השחקנים הפצועים וכאשר הסגל יהיה שלם, אוכל לתת מענה לבעיות בהן אנו נתקלים במהלך המשחקים".

דור פרץ שהחמיץ הזדמנות מצויינת, שמח בסיום שקרלוס גרסיה הביא את שלוש הנקודות: "אני מניח שאם היה נגמר בתיקו אפס, אז הייתי חושב הרבה על ההחמצה ולכן אין יותר מאושר ממני שקרלוס כבש. אולי אני אשמור את השער הזה לפורטו. בכל מקרה אני שמח שאני בכלל מגיע למצבים כאלה ועושה את ההצטרפות קדימה בצורה טובה. אני מאוד מאמין בעצמי ואני חושב שאני מוכיח שמגיע לי ללבוש את החולצה של מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully