וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "ג'ו הארט שוער מצוין, קורה שעושים טעויות, לא?"

מאמן מנצ'סטר סיטי גיבה את השוער שלו לאחר הטעות הקשה שביצע ב-1:2 על נוריץ': "זה קורה לכולם". אוטאמנדי: "שמח שעזרתי לקבוצה לנצח". ונגר: "הטכניקה של השחקנים עשתה את ההבדל". ז'ירו: "היה חשוב לנו לנצח לפני המפגש מול באיירן מינכן"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. Clive Rose, GettyImages
גיבה את השוער. פלגריני/GettyImages, Clive Rose

רותח בצמרת הליגה האנגלית. מנצ'סטר סיטי וארסנל ניצחו גם אמש (שבת) ולשתיהן 25 נקודות בצמרת הטבלה. לסטר הלוהטת ניצחה גם היא והיא במקום השלישי, נקודה יותר מלמנצ'סטר יונייטד, שרשמה 0:0 שלישי ברציפות בכל המסגרות. בממלכה עוסקים בעיקר בקרב בין התותחנים לסיטיזנס, שיגיע לנקודת רתיחה בעוד כחודש וחצי, אז השתיים ייפגשו באצטדיון האמירויות.

המאמן המרוצה של מנצ'סטר סיטי, שראה ניצחון דרמטי, 1:2 על נוריץ', התייחס תחילה לטעות הקשה של ג'ו הארט: "דברים כאלו קורים. ג'ו הוא בן אנוש שעושה טעויות כמו כולנו. קורה שעושים טעויות, לא? מלבד הטעות הזו, הוא היה מצוין. שיחקנו נגד קבוצה חזקה והוא עצר כמה כדורים. למרות שהמשחק הוכרע לקראת הסיום, אני חושב שהגיעו לנו שלוש נקודות".

הבלם ניקולס אוטאמנדי, שכבש שער בכורה בניצחון, הוסיף: "אני מאושר שעזרתי לקבוצה להשיג ניצחון. הרוח של השחקנים מדהימה, הם אף פעם לא מוותרים. בגלל האופי שלנו ובגלל שהאמנו עד לרגע האחרון גם הצלחנו לצאת מהמשחק כשידנו על העליונה".

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
מרוצה. ונגר/רויטרס

"היה לנו קשה בהתחלה", אמר ארסן ונגר לאחר ה-0:3 על סוונסי. "למחצית השנייה עלתה קבוצה אחרת, ובכלל, לאחר שכבשנו את השער הראשון הכול היה שונה. סוונסי נלחמה במחצית הראשונה וסגרה לנו כמעט את כל האופציות. הטכניקה של השחקנים שלנו באה לידי ביטוי במחצית השנייה; הגברנו את הקצב והשתלטנו על המשחק".

"היינו זקוקים לניצחון הזה לפני המשחק הקשה מול באיירן מינכן באמצע השבוע", ציין אוליבייה ז'ירו, שכבש את אחד השערים עבור התותחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully