וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פדרמן: "לא הייתה אפילו מילה אחת נכונה בראיון של פיני גרשון"

אחד מבעלי מכבי תל אביב התארח בתוכנית "שבת ביציע" וירה: "ההחלטה להביאו כעוזר לא צלחה. המטרה שלי מלכתחילה הייתה לקחת צעד אחורה אחרי כמה שנים". פיני: "יש דברים שלא תמיד נוח לשמוע"

דני פדרמן מבעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לוקח צעד אחורה. פדרמן/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נמצאת בתקופה קשה. אפילו קשה מאוד. אחרי רצף ההפסדים הנורא, הגיע הקרע בין עוזר המאמן לשעבר, פיני גרשון, לבין הנהלת הקבוצה. ביקורות נשמעו מכל עבר, על החתמה כזו או אחרת וכסאו של גיא גודס התנדנד. אלא שאז הגיע הניצחון על ססארי ביורוליג, שנתן לצהובים קצת אוויר לנשימה. דני פדרמן, מבעלי המועדון, התארח בתוכנית "שבת ביציע" ודיבר על כל מה שעבר על הקבוצה בתקופה האחרונה.

"בימים האחרונים שוחחו לא מעט על הנעשה במכבי תל אביב", אמר פדרמן. "היו ידיעות רבות בתקשורת שהקשר בינן לבין המציאות הוא מקרי בהחלט. במשך ארבע שנים עבדתי במכבי תל אביב, בהרבה תחומים. אחרי ארבע שנים, במהלך הקיץ האחרון, התקיימה פגישה במהלכה הבהרתי שאני לא מתכנן ללכת לשום מקום. סבא שלי היה במכבי תל אביב ואבא שלי היה במכבי תל אביב. זה נכון שביקשתי לקחת צעד אחורה. הגעתי לעשות את התפקיד הזה לאיקס שנים, אני יכול להיות מעורב, אבל ההחלטה שלי הייתה להפסיק להיות מנכ"ל".

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל (שמאל) עם פיני גרשון מנהל מקצועי של הנבחרות הצעירות. ניב אהרונסון
"עשה הרבה עבור מכבי תל אביב". פיני גרשון/ניב אהרונסון

פדרמן הוסיף: "זה לא היה קשור לתוצאות. יש הבדל בין לקום כל יום בבוקר ולהגיע למשרד, או להיות בקשר עם שחקני עבר ועוד דברים רבים. המטרה הייתה לבנות משהו בקבוצה, ואז לקחת צעד אחורה. אני לא הולך לשום מקום, ולכן לא חשבתי שצריך לעשות ממה שקרה דרמה".

פדרמן התייחס לנושא פיני גרשון: "הוא עשה הרבה מאוד עבור המועדון. הוא סיים את דרכו במכבי תל אביב בצורה מאוד לא נעימה. חשבתי שיהיה נכון לעשות סגירת מעגל, ושהוא יסיים את הקריירה שלו אצלנו. תפקיד המאמן לא היה פנוי, ומשרת עוזר המאמן כן. פיני לא עזב בגלל אף אחד במערכת. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, הוא אומר הרבה דברים. הוא עבד מסיבה פשוטה, זה לא עבד. ההחלטה להביאו כעוזר לא צלחה. אם הכול היה הולך כמו שצריך, הוא היה ממשיך. חלק מכך שהוא לא הצליח כעוזר הגיע כנראה בעקבות העובדה שהוא לא מצא את הדרך להשתלב כמו שצריך. לא הייתה אפילו מילה אחת של אמת בראיון של פיני ברדיו. הרוב חשבו שהציוות הזה לא יצליח, ובצדק".

"הרבה שנים לא הביאו שחקן להתרשמות בארץ", הוסיף פדרמן. "הוא הגיע לישראל ופגש את גיא גודס. הוא העביר לו אימון אישי, ואמר כי הוא רוצה אותו. וכך היה. ניהלנו איתו משא ומתן ולא ידענו שמדובר בסיכון. גם על סופו אמרו שמדובר בסיכון. באותה תקופה היו מעט מאוד גבוהים בשוק. להאשים את ניקולה וויצ'יץ' זה מיותר. הוא חלק מהמערכת, הוא מנהל הקבוצה. דרגאן בנדר? ניהלנו איתו משא ומתן בערך שנה לפני שוויצ'יץ' הצטרף".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הבעלים של מכבי תל אביב דני פדרמן עם ריקי היקמן. ברני ארדוב
בימים יפים יותר. פדרמן/ברני ארדוב

פיני גרשון הגיב: "לדבר 50 דקות ולא לשמוע שום דבר רק חירש יכול, ואני לא רוצה לפגוע בחירשים. שום דבר ממה שאמרתי זה לא היה כדי לפגוע באף אחד. יש הקלטה לראיון שלי, להגיד על כולם שהם לא נכונים? לדני הייתה הזדמנות להגיד לי שהדברים לא נכונים. חלק מהדברים נכונים ולא נעים לו לשמוע אותם, אז הוא העדיף לא לשמוע אותם. לצערי הוא שמע אותם ברדיו. אם כל הדברים האלו לא נכונים אז המצב של מכבי תל אביב מעולה, והם הולכים לזכות העונה בגביע אירופה.

פדרמן התייחס לתגובה: "אז אני חוזר בי, כמעט כל הדברים של פיני לא היו נכונים. זה מקום שמכבד אותך וכיבד אותך. יש לו מקום בהיכל התהילה של המועדון לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully