וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום מעיין: "יש לי רעב מטורף לבוא ולהוכיח"

31.10.2015 / 22:17

הגארד של בני הרצליה כיכב בניצחון הבכורה על מכבי ראשון לציון: "יש לנו קבוצה טובה". מיקי גורקה: "תום לקח את הקבוצה על הכתפיים שלו". שרון דרוקר: "הרצליה קיבלו ביטחון והיה לנו קשה לעצור את זה"

בני הרצליה רשמה הערב (שבת) את ניצחונה הראשון בליגת העל כשגברה על מכבי ראשון לציון 67:84. הקבוצה של מיקי גורקה הגיעה למשחק ללא מורן רוט, שנפצע בקרסול באימון בסוף השבוע, וללא דני רובין שנעדר ממשחק שני ברציפות וקיבלה משחק גדול מדרו קרופורד שצלף 24 נקודות ומתום מעיין שהוסיף 6 נקודות עם 13 אסיסטים ו-6 חטיפות.

שחקן בני הרצליה, תום מעיין, מול שחקן מכבי ראשון לציון, מארק ליונס. אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון,
נכנס כמו גדול לנעליים של רוט. תום מעיין/אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון

"השחקנים היו צריכים לשמוע קצת צעקות, לקחתי פסק זמן אבל הרגשתי שצריך להעיר אותם, בצורה הכי אגרסיבית, שמח שזה עזר וההמשך היה הרבה יותר טוב", סיפר מיקי גורקה על פתיחת המשחק של קבוצתו שפיגרה 7:14 ומשם הפכה את התוצאה, "אחד הדברים שדיברתי עם השחקנים השבוע, זה שאנחנו צריכים לעשות בדיקת מציאות, שאנחנו מקום אחרון ושצריכים להתחיל להתנהל כמו מקום אחרון בליגה ושאנחנו נלחמים על להשאר בליגה, וזה אומר שבאים אגרסיביים ואני שמח שהמסר עבר. למרות שהיה היום משחק טוב, אנחנו אנדרדוג בליגה הזאת, ורק אם נבוא במנטאליות הזאת נצליח. מקווה שזאת לא הבלחה חד פעמית".

על ההצגה של תום מעיין ופתיחת העונה הצולעת של מורן רוט הוסיף גורקה: "מורן רוט שחקן חשוב מאוד בקבוצה הזאת, והוא יחזור לאט לאט. התכנון היה שתום יעלה בחמישייה יחד עם מורן, מהרגע הראשון שנתנו לו הוא לקח את זה, וזה כל פעם ככה. הוא לקח את הקבוצה על הכתפיים שלו, הוא הוכיח שיש לו את הפוטנציאל להיות שחקן טוב בליגה שלנו. לא צריך לחשוב שאנחנו קבוצה גדולה אחרי ניצחון אחד".

כוכב המשחק תום מעיין הוסיף: "קרתה סיטואציה שאני צריך לפתוח ולשחק הרבה דקות, אני משוחרר בכל משחק, כל אחד יכול לבוא בערב נתון ולתת את שלו. אני שמח ששחקנים התעלו והשגנו את הניצחון הראשון שלנו. זה היה המשחק אולי הכי גדול שלי, שנתיים הייתי בירושלים ולא הרבתי לשחק, יש לי רעב מטורף לבוא העונה ולהוכיח, להראות לאנשים מה אני יודע לעשות, יש לנו קבוצה טובה וחבר'ה טובים בהרצליה. זה לא התחבר שלנו בשלושת המשחקים הראשונים, למדנו מהטעויות שלנו ועכשיו זה עניין של המשכיות, צריך לתת הגנה כזאת בכל משחק. כל הכבוד לצוות המקצועי שעבד איתנו על זה בהמשך השבוע".

מאמן מכבי ראשון לציון, שרון דרוקר, עם דריל מונרו. אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון,
הפסד בכורה, שרון דרוקר/אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון

בצד השני, מכבי ראשון לציון שחזרה רק בחמישי בלילה מאסטוניה, רשמה את הפסד הליגה הראשון שלה העונה: "ההרכב החסר של הרצליה לא עניין אותי, ידעתי את זה רק כמה דקות לפני, התכוננו כמקצוענים וידענו שצריך להסתכל קדימה ולא אחורה", אמר המאמן שרון דרוקר בסיום, "כל משחק הוא קרב. התחלנו טוב עם ביטחון, עשינו דברים טובים, בסוף הרבע הראשון נעצרנו קצת וברבע השני היה בלו אאוט, קיבלנו המון סלים קלים, הם קיבלו את הביטחון שהם רצו, היה לנו קשה לעצור את זה עד החצי ואחרי זה רדפנו והיה לנו מאוד קשה. בליגה מאוד ארוכה וקשה זה יכול לקרות. אנחנו צריכים להתעשת, יש לנו ביום רביעי אתגר חדש עם קבוצה רוסית בכירה".

על סדר המשחקים הקשה שמחכה לקבוצתו, שצפויה לשחק בעוד שבועיים ארבעה משחקים בשבעה ימים, כולל מפגש עם מכבי תל אביב, אמר דרוקר: "אין לי שליטה על לוח המשחקים, אם רוצים שנשחק כל יומיים זה מאוד קשה, אבל זה לא תירוץ. נתכונן לכל משחק כמו שצריך, אין משחק קל בליגה. אני מסתכל קודם כל על יום רביעי, ואז על יום שבת, ככה אני מלמד את השחקנים שלי לעבוד. ביעד הזה לא הצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully