וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: ניו זילנד זכתה באליפות העולם בראגבי

האול בלאקס הפכו לנבחרת הראשונה אי פעם ששומרת על התואר ולראשונה אי פעם שזוכה בטורניר שלוש פעמים אחרי 17:34 מרתק בגמר מול השכנה אוסטרליה

שחקני נבחרת ניו זילנד בגמר אליפות העולם בראגבי. AP
הגביע שוב נוסע לניו זילנד/AP

אליפות העולם בראגבי הסתיימה הערב (שבת) עם אלופה חדשה-ישנה, כאשר ניו זילנד ניצחה 17:34 בגמר את השכנה אוסטרליה ושמרה על התואר בו זכתה לפני ארבע שנים.

האצטדיון בטוויקנהאם, לונדון, היה גועש ורועש במשחק בין שתי הנבחרות הטובות בעולם הראגבי, שבהחלט סיפקו את הסחורה. האול בלאקס כבשו ראשונים ועלו ל-0:3, הוולאביז השוו, אבל משם הכל הלך לכיוון של ניו זילנד, שרצה ל-3:16 בהפסקה בעזרת טריי של נהי מילנר סקודר.

המחצית השנייה נפתחה בסערה עם טריי נוסף של השחורים, שכבר קפצו ל-3:21 מבטיח בדקה ה-42. אלא שהאוסטרלים סירבו להיכנע. פוקוק צימק עם טריי מהיר משלו ו-16 דקות לסיום, קורידראני רשם טריי נוסף והוריד עד 21:17. לצערה של אוסטרליה, זה היה כל מה שהיא הצליחה להשיג. דן קרטר רשם דרופ גול קריטי ויחד עם עוד שער ועוד טריי, דקה לסיום, האול בלאקס פתחו מחדש פער גדול והבטיחו את התואר.

ניו זילנד היא הראשונה בהיסטוריה שזוכה באליפות העולם ארבע פעמים והראשונה ששומרת על התואר שלה. אוסטרליה מצדה, עם הפסד שני בגמר אליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully