וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "הכי חשוב שניצחנו". באדיר: "עמדנו טוב, לא שיחקנו על תיקו"

מאמן מכבי תל אביב שחרר לחץ רב לאחר ה-0:1 הקטן-גדול בדרבי: "שלטנו, ניצחנו ומבחינתי זה הכי חשוב". מאמן הפועל תל אביב המאוכזב אמר מנגד: "כואב לקבל שער ממצב נייח"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

היא אמנם לא הרשימה והמשיכה ביכולת הרעה שהיא מציגה בתקופה האחרונה, אך מכבי תל אביב עמדה באחת המשימות הכי חשובות שלה העונה, כשניצחה את היריבה הכה גדולה, הפועל תל אביב, בדרבי שנערך בבלומפילד. הצהובים מתחו את אוהדיהם עד לדקה ה-86, אז הגיע קרלוס גארסיה שנגח בצורה נהדרת לרשת. אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות האלופה חזרה לנצח, הפועל תל אביב עם שלושה הפסדי ליגה רצופים.

אוהד אחד נעצר במהלך המשחק לאחר שהשליך אבוקה אל עבר הדשא. ממרחב יפתח נמסר לפני המשחק כי: "עד כה נתפסו 10 אוהדים אשר ניסו להיכנס ליציע הקבוצה היריבה. כרטיסיהם הוחרמו והם לא הורשו להיכנס למשחק. בנוסף נעצר אוהד כבן 24 בגין שכרות והעלבת עובד ציבור. שני אוהדים נוספים עוכבו בגין החזקת סמים מסוכנים והועברו לחקירה. שני אוהדים נוספים עוכבו בגין הפרת הסדר בתוך תחומי היציע".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שחרר לחץ. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ', דיבר בסיום ההתמודדות: "זה ניצחון חשוב, לא צריך לנתח את הדרבי, אבל שלטנו במשחק, הגענו להרבה מצבים ובסוף הצלחנו לכבוש שער. הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו בדרבי, השגנו שלוש נקודות וזה הכי חשוב".

"אנחנו משחקים בליגת האלופות ואנחנו מוצאים את לוח המשחקים מוזר מאוד. אלה החיים שלנו ואנחנו צריכים לחיות את החיים האמיתיים שלנו. הכי חשוב זה לנצח. זה המצב שלנו. לפני כמה שבועות נשאלתי אם האליפות גמורה אחרי שהובלנו את הטבלה, שום דבר לא גמור ולא חתום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עצבני בדרבי. באדיר/ברני ארדוב

וואליד באדיר אמר מנגד: "אין מה לעשות, אתה מכין את הקבוצה במשך כל השבוע וזה קורה. עמדנו טוב על המגרש ושיחקנו כדורגל. קיבלנו שער ממצב נייח וזה כואב. אני מודה לקהל שלנו, הם עשו משהו מדהים. קיבלנו שער ממצב נייח וחבל. לא שיחקנו על תיקו, הכנסתי שחקנים התקפיים ורצינו לנצח. רציתי לשחק קדימה ולנצח. אבל כשאתה מקבל שער בדקה ה-86 ממצב נייח, קשה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully