וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 72:86 את עירוני נס ציונה

1.11.2015 / 21:25

הכתומים עשו חיים קשים לאלופה במשך שלושה רבעים, אבל יותם הלפרין (18 נקודות ו-4 שלשות) ודונטה סמית' (19 נקודות) הוליכו את האלופה לניצחון משכנע ושמרו אותה עם מאזן מושלם

one
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
חגג על נס ציונה בצבע. ליאור אליהו/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים לא עוצרת: האלופה הביסה הערב את עירוני נס ציונה 72:86 ושמרה על המאזן המושלם שלה בליגה. הכתומים דווקא נראו טוב במשך שלושה רבעים כשפקוואן אדווין עם תצוגת שלשות ודיימון סימפסון שחגג בצבע עם 19 נקודות השאירו אותה במשחק, אבל לירושלים יש את דונטה סמית' ויותם הלפרין שנתנו כל אחד משחק גדול והריצו את ירושלים לעוד ניצחון.

הלפרין סיים את המשחק הזה עם 18 נקודות וארבע שלושת משישה ניסיונות מחוץ לקשת. דונטה סמית' הוביל את המארחים עם 19 ואי ג'יי רולנד הרכז החדש ניווט את המשחק עם שמונה אסיסים למנצחים. נס ציונה סבלה מיום חלש של יובל נעימי הרכז שלה שהסתפק בשלוש נקודות בלבד וככה הכתומים לא יכולים לנצח במשחק כל כך קשה מול האלופה בביתה.

קלעו לירושלים: דונטה סמית' 19, יותם הלפרין 18 (4 מ-6 לשלוש), בר טימור 16, טוני גפני 10, ליאור אליהו 8, אי ג'יי רולנד 6 ו-8 אסיסטים, דיאור פישר 5 ו-10 ריבאונדים, ג'וש דאנקן ומאט ג'נינג 2

קלעו לנס ציונה: דיימון סימפסון 19 ו-12 ריבאונדים, פקוואן אדווין 16 ו-4 שלשות, קמרון ג'ונס 15, טל דן 10, איבן אסקה 7, יובל נעימי 3, איגור נסטרנקו 2

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול עירוני נס ציונה. נועם מושקוביץ
האס של ירושלים. דונטה סמית' הערב/נועם מושקוביץ

רבע 1

ירושלים הייתה רדומה בפתיחת המשחק הזה ונס ציונה ניצלה את זה עם סלים קלים בצבע של סימפסון וטל דן, כשבצד השני דונטה סמית' שומר אותה קרוב עם ארבע נקודות. האורחת ביצעה מיני בריחה לקראת סוף הרבע בזכות שלשה של פקוואן אדווין ועוד סל של סימפסון שקבע 8:13 לנס ציונה, שלוש דקות לסוף הרבע, אבל יותם הלפרין הגיב עם שבע נקודות רצופות וקבע 13:16 לירושלים. אסקה קלע נקודות בכורה בנס ציונה וסל של דאנקן עם הבאזר קבע את תוצאת הרבע: 19:20 בלבד לירושלים.

רבע 2

הרבע השני החל בסימן טוני גפני שקלע שש נקודות רצופות לירושלים, אבל קמרון ג'ונס ופקוואן אדווין עם שלשה קבעו שוויון 26, שלוש דקות בתוך הרבע. בשלב הזה ירושלים ביצעה מיני בריחה הרבה בזכות יותם הלפרין הלוהט שהעלה את מאזנו ל-12 נקודות בזכות עוד שלשה, אבל איבן אסקה הרכש החדש נכנס לעניינים בנס ציונה ועוד סל קשה של קמרון ג'ונס קבע 32:34 בלבד לירושלים. ליאור אליהו התעורר עם שני סלים רצופים וקבע את תוצאת המחצית: 34:40 להפועל ירושלים.

דיאור פישר שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול עירוני נס ציונה. נועם מושקוביץ
המצטיין של נס ציונה. דיימון סימפסון/נועם מושקוביץ

רבע 3

ירושלים חזרה מההפסקה עם הגנה אגרסיבית מאוד ודונטה סמית' הריץ אותה ליתרון דו ספרתי. ליאור אליהו נכנס לעניינים בצבע וקבע יתרון 44:53, חמש דקות בתוך הרבע. אבל נס ציונה לא ויתרה והגיבה עם ריצת 1:10 שהחזירה אותה בגדול למשחק וקבע שוויון 54, 1:30 דקות לסיום הרבע, אבל שלשה של בר טימור קבעה 54:58 לירושלים בסוף הרבע.

רבע 4

המשחק הצמוד נמשך ברבע השלישי כשבר טימור ויובל נעימי קולעים לכל צד. יותם הלפרין ובר טימור קלעו שלשות לירושלים ופתחו פער קטן, אבל לירושלים לא הייתה תשובה לדיימון סימפסון שקלע שוב ושוב ועם 17 נקודות שמר את נס ציונה בפיגור קטן. יותם הלפרין המשיך להיות איש המשחק ועם עוד מהלך של שלוש נקודות, בתוספת דאנק של טוני גפני הריצו את ירושלים ליתרון דו ספרתי, 68:78, שתי דקות לסיום המשחק. דיימון סימפסון קלע שתיים מהקו, אבל בר טימור ודונטה סמית' קלעו שתי שלשות וקבעו את תוצאת הסיום: 72:86 להפועל ירושלים.

ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול איגור נסטרנקו שחקן עירוני נס ציונה. נועם מושקוביץ
נסטרנקו במאבק מול דאנקן/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully