וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לסינטאיהו סלליך, בישולים למרואן קבהא ולתומר חמד

קשר מאריבור כבש ב-1:7 הגדול של מאריבור על רודאר מבישול של קבהא. חלוץ ברייטון שיחק 77 דקות ובישל, 90 דקות לכיאל. 28 דקות לביברס לנאתכו ב-0:2 על אופה. 90 דקות לניר ביטון בניצחון סלטיק, 90 גם למונס דאבור בהפסד של גראסהופרס לתון, 45 דקות ללוטם זינו

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה לפני פאבל קומולוב שחקן אמקר פרם. GettyImages
חוזר לעניינים אחרי הפציעה. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו נכנס היום (שבת) כמחליף בדקה ה-62 והיה שותף לניצחונה של צסק"א מוסקבה 0:2 על אופה. סגנית אלופת רוסיה קיבלה כהרגלה פנדל אותו ניצל בדקה ה-21 סרגיי איגנשביץ' הוותיק, כשהסרבי זוראן טושיץ' הכפיל בדקה ה-62. צסק"א נותרה בלתי מנוצחת אחרי 14 משחקים בליגה הרוסית והיא בפסגה עם 36 נקודות - תשע יותר מלוקומטיב השנייה, לה משחק פחות.

* ניר ביטון, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-24, זכה לחגוג בסטייל עם 90 דקות ו-1:3 של סלטיק על אברדין במשחק בין שתי המוליכות. הבויז פתחו פער של שבע נקודות בפסגה אחרי 13 מחזורים.

* בירם כיאל ותומר חמד ממשיכים להצטיין ולהוביל את טבלת הצ'מפיונשיפ. צמד הישראלים התארחו עם ברייטון קבוצתם אצל רדינג במשחק שהסתיים ב-1:1. בדקה ה-51 ברייטון עלתה ליתרון משער של ג'יימי מרפי אחרי בישול של תומר חמד. אולם, מתייה וידרה השווה למארחים 13 דקות לסיום. חמד הוחלף בדקה ה-77, כיאל השלים 90 דקות בקבוצה שאחרי 14 מחזורים עדיין עם מאזן נקי מהפסדים ומוליכה את הטבלה עם יתרון של שתי נקודות על פני האל סיטי שניצחה 0:2 בחוץ את מילטון.

* סינטאיהו סלליך כבש שער ליגה שני בסלובניה, ב-1:7 הגדול של מאריבור על רודאר. מרואן קבהא, שכבש במשחק האחרון של מאריבור בגביע, בישל לו את השער.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות בהפסד של גראסהופרס לתון (2:1), לוטם זינו נכנס עם פתיחת המחצית השנייה.

* טוטו תמוז נכנס כמחליף בדקה ה-59 בהפסד 2:1 של פטרולול פלוישטי ליאשי.

* שרן ייני ישב על הספסל לכל אורך 90 הדקות ב-0:3 של ויטסה ארנהם על אקסלסיור.

* עידן ורד לא היה בסגל של הכוכב האדום בלגרד שהביסה 1:4 בדרבי את OFK.

* אלופת בלגיה גנט ניצחה 0:2 בחוץ את לובן מהתחתית במחזור ה-14. גנט פתחה, לפחות זמנית, פער של שלוש נקודות בפסגת הטבלה. קני סייף רשם 90 דקות, רמי גרשון הפצוע וחאתם עבד אלחמיד לא היו בסגל.

* גל אראל לא היה בסגל של חימנסטיק טראגונה שהפסידה 2:0 בקורדובה בליגה השנייה בספרד.

* מוליכת הטבלה באוסטריה, רד בול זלצבורג, נכנעה 1:0 בחוץ במחזור ה-14 לריינדורף. עומר דמארי רשם 65 דקות והוחלף מיד לאחר השער היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully