וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני הרצליה הביסה 67:84 את מכבי ראשון לציון

הקבוצה של גורקה הגיעה למשחק הזה ללא ניצחון ובלי רוט ורובין הפצועים, אבל הפתיעה את המוליכה ערב המחזור בזכות הצגה של דרו קרופורד (24 נקודות) ותום מעיין שמסר 13 אסיסטים אבל נפצע לקראת הסיום

one

המחזור הרביעי בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך עם הפתעה גדולה: בני הרצליה אירחה את מכבי ראשון לציון כשהיא ללא ניצחון עד כה העונה, אבל התפוצצה דווקא על הקבוצה המושלמת של שרון דרוקר עם 67:84 מוחץ. הרצליה הגיעה למשחק הזה גם ללא מורן רוט ודני רובין הפצועים, אבל היה לה את תום מעיין הרכז הצעיר שניצח על המקהלה השרונית עם 6 נקודות, 6 חטיפות ו-13 אסיסטים (!), אבל נפצע לקראת הסיום וירד מהפרקט כשהוא ממרר בבכי.

ראשון הגיעה למשחק הזה אחרי הניצחון על קאלב באירופה, אבל נדמה שהעייפות ניכרה עליה והקבוצה של שרון דרוקר פשוט לא הגיעה למשחק הזה. דרו קרופורד ניצל את זה כדי לחגוג על ראשון עם 24 נקודות וגם זליקוביץ' הצטיין עם 14 נקודות. הרצליה יוצאת לדרך חדשה ותקווה כעת לעלות על מסלול הניצחונות. ראשון תרצה לשכוח כמה שיותר מהר מהמשחק הזה.

קלעו לבני הרצליה: דרו קרופורד 24, ג'יימס סינגלטון 15, אבירם זליקוביץ' 14, סטיבן דניס 10, אמאדי אנג'אי 7, כרם משעור, תום מעיין 6 ו-13 אסיסטים, ג'מאר סמואלס 2

קלעו לראשון לציון: מארק לאיונס 15, דריל מונרו 13, אבי בן שימול 12 ו-5 איבודים, ניצן חנוכי 7, כריס רייט 6, גולן גוט 3, רומרו אוסבי 3, שון דאוסון 2

דריל מונרו, מכבי ראשון לציון. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
קיבל את פרס שחקן החודש. דריל מונרו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

רבע 1

האורחת פתחה חזק כשדריל מונרו וכריס רייט חוגגים בצבע, אבל אבירם זליקוביץ' שמר את קבוצתו במשחק עם כל חמש הנקודות הראשונות של קבוצתו וקבע 5:10. ראשון המשיכה לנצל את ההגנה הרכה של המארחים, אבל הרצליה שמרה על פיגור סביר ועוד סל של זליקוביץ' המצוין קבע 13:16 בלבד לראשון, 3:30 דק' לסיום הרבע. דריל מונרו קבע את תוצאת הרבע עם דאנק וזה 15:18 לראשון בסוף הרבע.

רבע 2

הרצליה פתחה טוב מאוד את הרבע השני, כששלשה של כרם משעור ועוד זריקות עונשין של סטיבן דניס העלו אותה ליתרון ראשון, 20:22. המומנטום של הרצליה נמשך. דרו קרופורד ואמאדי אנג'אי כתשו מבפנים וקבעו יתרון שיא - 22:28 להרצליה. ראשון לא הייתה מרוכזת והרצליה ניצלה זאת כדי להגדיל את היתרון ולהוביל 26:38, 3 דקות לסיום הרבע. ראשון עשתה שטויות ואיבדה כדורים טפשיים. הרצליה ניצלה את זה כדי להמשיך ולהגדיל את היתרון המפתיע שלה לקראת המחצית. ראשון המשיכה להחטיא ודרו קרופורד קבע את תוצאת המחצית המדהימה: 27:45 להרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שון דאוסון מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
לא הופיע. שון דאוסון/מגד גוזני

רבע 3

גם פתיחת הרבע השלישי לא בישרה טובות לאורחים. מארק לאיונס קלע אומנם שלשה, אבל דרו קרופורד ענה עם שלשה משלו כדי לעלות ל-16 נקודות ולקבוע 34:55, ארבע דקות בתוך הרבע. המשחק הזה המשיך להיות במעמד צד אחד. ראשון נראתה עייפה מאוד וכבויה וזליקוביץ' את קרופורד המשיכו לנצל את זה כדי לשמור על פער עצום של 20 נקודות להרצליה. אבי בן שימול קלע שלשה שצימקה ממש במעט את הפיגור ובסיום הרבע: 47:65 להרצליה.

רבע 4

ברבע הרביעי דרוקר ויתר על המשחק ונתן מנוחה לשחקני המפתח שלו. הרצליה לא ריחמה ורק הגדילה את הפער ואת ההשפלה עם שלשה של משעור שקבעה 51:79 מדהים למארחים. מי שניצח את המקהלה השרונית היה תום מעיין שרשם לא פחות מ-13 אסיסטים במשחק הזה (!), אבל לרוע מזלו נפצע לקראת סיום המשחק וירד מהפרקט כשהוא ממרר בבכי. ניצן חנוכי עוד קלע שלשה שקבעה את תוצאת הסיום: 67:84 גדול להרצליה על ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully