וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: רוג'ר פדרר עלה לגמר וישחק מול רפאל נדאל

השוויצרי, ששמט מערכות בשמינית וברבע הגמר, עשה את שלו בצורה חלקה עם 3:6, 4:6 את סוק וקבע גמר קלאסי מול נדאל, שניצח 4:6, 6:7 (7) את גאסקה. נשים: רדוואנסקה וקביטובה בגמר טורניר הסבב

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
עלתה לגמר לאחר שניצחה רק פעם אחת בשלב הבתים. קביטובה/רויטרס

פטרה קביטובה, המדורגת רביעית, עלתה לחצי גמר טורניר סבב ה-WTA רק בזכות חברתה לנבחרת הפדרציה של צ'כיה לוסי ספארובה, שניצחה את אנג'ליק קרבר וסידרה לה מקום בין ארבע הגדולות. קביטובה לקחה את ההזדמנות שניתנה לה בשתי ידיים והצליחה לעלות לגמר לאחר שניצחה 3:6, 6:7 (3) את מריה שראפובה (3 בטורניר) בתוך שעה ועוד 49 דקות.

קביטובה, אלופת ווימבלדון ב-2011 ו-2014, תנסה לזכות בפעם השנייה בקריירה שלה בטורניר גמר הסבב לאחר שעשתה את זה בפעם הקודמת ב-2011. היא פתחה את המשחק עם מערכה מרשימה ו-3:6 בתוך 42 דקות. המערכה השנייה הייתה נראית כמו מערכה קלה של שראפובה, שהובילה כבר 1:5 והייתה לה נקודת מערכה ב-3:5, אבל קביטובה הצליחה להעלות את הרמה שלה, לזכות בחמישה משישה משחקונים ולכפות שובר שוויון. שם היא הצליחה לנצח 3:7 וסידרה לעצמה כרטיס לגמר.

"לא ציפיתי לזה, כמובן", אמרה קביטובה אחרי המשחק, "היו לי שני הפסדים בשלב הבתים ובקושי האמנתי שאעלה לחצי הגמר. ידעתי שמריה תהיה חזקה היום, היא שיחקה כל כך טוב בשלב הבתים, אז ציפיתי למשחק קשה. אבל ידעתי שיש לי את המשחק לנצח אותה ושאני חייבת להילחם כדי לנצח".

בגמר, תשחק קביטובה מול הראשונה שהבטיחה את מקומה בגמר, אגניישקה רדוואנסקה. הפולנייה (6) שלא הרשימה יתר על המידה בשלב הבתים סיפקה טניס נהדר מול גרבינייה מוגורוסה (3), ולאחר שהפסידה את המערכה הראשונה 7:6 (5), התאוששה ועם 3:6, 5:7 בשתי המערכות הבאות הבטיחה הופעה ראשונה בטורניר גמר הסבב.

"אחרי שני ההפסדים בשלב הבתים חשבתי שהכל נגמר", הודתה רדוואנסקה בסיום. "לא חשבתי שאצליח לחזור. זה היה משחק כל כך מתיש, ואני שמחה שהצלחתי לנצח אותו". בכך, אגב, שמה הפולנייה סוף לרצף בן חמישה הפסדים מול מוגורוסה.

הטניסאית הפולניה אגניישקה רדוואנסקה. רויטרס
הישג מרשים. רדוואנסקה/רויטרס

רוג'ר פדרר, המדורג ראשון בטורניר באזל מסבב ה-500 של ה-ATP והשלישי בעולם, הצליח לעלות הערב לגמר. השוויצרי, ששמט מערכה בשמינית הגמר מול פיליפ קולשרייבר וברבע הגמר מול דויד גופן, עשה את שלו הפעם בשתי מערכות עם 3:6, 4:6 על ג'ק סוק האמריקאי (29 בעולם). השוויצרי הגיש חמישה אייסים ושבר שלוש פעמים את ההגשות של האמריקאי כדי לסדר לעצמו כרטיס לגמר הטורניר, בו זכה שש פעמים בעבר.

בגמר ישחק פדרר מול לא אחר מאשר רפאל נדאל. הספרדי, המדורג שביעי בעולם, הצליח לעלות לגמר עם עם 4:6, 6:7 (7) על רישאר גאסקה (11) ושיפר את מאזן הראש בראש שלו מול הצרפתי ל-0:14 ודווקא לאחר שנשבר מוקדם בשתי המערכות. רפא עשוי לפגוש לגמר קלאסי את לא אחר מאשר רוג'ר פדרר (1 בטורניר), אם זה ינצח מאוחר יותר את ג'ק סוק האמריקאי. זה יכול להיות מרתק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
לקראת גמר קלאסי. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully