וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם ווסטברוק ודוראנט יכולים להמשיך ככה? זה יהיה קשה"

מאמן אוקלהומה סיטי בילי דונובן הודה שההצגה של צמד כוכביו שקלעו 91 נקודות והלכו בדרכם של ג'ורדן ופיפן לא אמורה לחזור על עצמה. כל מספרי הלילה, כולל האכזבה של הארדן ויוסטון

גארד אורלנדו מג'יק ויקטור אולדיפו. AP
הטריפל דאבל הראשון של העונה. אולדיפו/AP

מספרי הלילה

* קווין דוראנט (43 נקודות) וראסל ווסטברוק (48) קלעו 91 נקודות במשותף (!) ב-136:139 המטורף של אוקלהומה סיטי על אורלנדו.

* הפעם האחרונה ששני שחקנים מאותה קבוצה קלעו 40 נקודות או יותר באותו משחק היתה ב-18 בפברואר 1996. אז היו אלה מייקל ג'ורדן (44) וסקוטי פיפן (40), שלא נזקקו להארכה כדי להוליך את הבולס ל-102:110 על אינדיאנה.

* יוסטון פתחה את העונה עם 2:0, כששני ההפסדים בבית. בפעם האחרונה שזה קרה היתה ב-1967/68.

* קארל אנתוני טאונס הפך לנער הראשון בהיסטוריה שפותח את עונת הרוקי שלו עם שני דאבל-דאבלים רצופים (הלילה 28 נקודות ו-14 ריבאונדים).

* ויקטור אולדיפו מאורלנדו אמון על הטריפל דאבל הראשון של העונה: 21 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים בהפסד האכזרי לאוקלהומה סיטי.

* אנדרה דראמונד סיים את הניצחון על שיקגו עם 20 נקודות ו-20 ריבאונדים, בדאבל-דאבל השלישי ברציפות שלו. נציג דטרויט האחרון שפתח עונה עם שלושה דאבל-דאבלים היה בן וואלאס ב-2005.

שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס מול שחקן דנבר נאגטס ז'ופרי לוברן. David Zalubowski, AP
יש עתיד. טאונס/AP, David Zalubowski

"האם הם יכולים להמשיך ככה?" תהה מאמן אוקלהומה סיטי בילי דונובן בתום ההצגה הנדירה של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק. "יהיה קשה לעשות את זה ערב אחר ערב, אבל אני חושב שאנחנו יכולים להגיע למצב בו עוד שחקנים תורמים. יהיו להם גם ערבים פחות טובים, ומישהו אחר יצטרך לבוא ולשחק היטב".

דוראנט, שעומד עד כה על מאזן של 0:2, סיכם את הערב המשוגע: "אורלנדו שיחקה מאוד מאוד קשוח. הצלחנו לחזור למשחק. המשחק הזה עזר לי מאוד, אני שמח שאני יכול לשחק משחק עם הארכה כפולה ולהתרגל לכל זה שוב".

המהלך שככל הנראה נזכור מהמשחק הזה הגיע 3.9 שניות לסיום המועד החוקי, כשוויקטור אולדיפו צלף שלשה שקבע 114:117 למג'יק, ולת'אנדר לא נותר פסק זמן. לווסטברוק זה לא הפריע - הוא לקח את הכדור, קלע כמעט מהחצי מהלוח, ושלח את המשחק להארכה. סקוט סקיילס היה מאוד מתוסכל מכך בסיום: "לא ידענו שלא היו להם פסקי זמן, ראסל רץ וקלע בזמן שחגגנו. זה בלתי מתקבל על הדעת ולא מקצועי, נהיה חייבים לטפל בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. Phelan M. Ebenhack, AP
גם שחקני המשנה צריכים לתרום. ווסטברוק/AP, Phelan M. Ebenhack

הצהרת הכוונות של הלילה היתה שייכת לגולדן סטייט, שהביסה את יוסטון 92:112 בשחזור גמר המערב מאשתקד. סטפן קרי שמע את הקהל הטקסני קורא MVP לג'יימס הארדן, והגיב עם תצוגה יעילה לעומת משחקו המפוזר של הגארד המזוקן, ניצח אותו גם במאץ'-אפ האישי, וגם בזה הקבוצתי. "השחקנים הטובים בליגה לומדים מדי שנה איך להיות קצת יותר טובים, קצת יותר יעילים, ואני מנסה לעשות את זה", הצטנע ה-MVP האמיתי בסיום.

מנגד, ג'יימס הארדן סיים ערב עגום של 4 מ-18 מהשדה, כולל 1 מ-10 מחוץ לקשת. "לא היה לו נוח, אבל למי כן?" תהה קווין מקהייל. "לא ראיתי אף אחד שהרגיש בנוח. היינו רעים. ההתקפה שלנו היתה מאוד סטטית. עשינו יותר מדי טעויות בהגנה, אנחנו לא עושים את המהלכים אחד בשביל השני".

הארדן עצמו אמר בסיום: "הזריקות שלי פשוט לא נכנסו. אנחנו לא מצליחים להגיע לזריקות נוחות, וזה שם הרבה לחץ על ההגנה שלנו".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי מול שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. רויטרס
ערב לא פשוט. הארדן מול קרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully