וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן תוקפת את הסגנון ההגנתי של פרנקפורט: "זה לא כדורגל"

איבוד המאזן המושלם הכעיס את הבווארים. גווארדיולה עוד היה מאופק ("היריב יכול לשחק איך שירצה"), אך שחקניו לא. לאהם: "הם שיחקו 6:3:1". נוייר: "פרנקפורט שמרה כמו בכדוריד"

שחקני באיירן מינכן אריאן רובן, תומאס מול. GettyImages
הרבה תסכול. רובן ומולר/GettyImages

אחרי עשרה ניצחונות ליגה רצופים, ורגע לפני שהיא שוברת שיאים נוספים, נעצרה אמש (שישי) באיירן מינכן כשסיימה ב-0:0 עם פרנקפורט ואיבדה את מאזנה המושלם. בסיום התייחסו הבווארים בעיקר לסגנון המשחק ההגנתי של היריבה. "כמובן שהיריב יכול לשחק איך שירצה, אמר פפ גואורדיולה. "פרנקפורט הגנה טוב מאוד עם הרבה שחקנים, והיו לנו פחות שטחים. היו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק, ואני מרוצה מהקבוצה שלי שניסתה הכל".

פיליפ לאהם, שרשם את הופעתו ה-450 במדי באיירן מינכן, היה מעט תקיף יותר: "בכל משחק אתה חושב שהיריבה לא יכולה לשחק יותר הגנתי, ואז יריבה חדשה מגיעה. זה קשה. אני לא יודע באיזו שיטת משחק הם שיחקו, אולי 6:3:1. היו לנו הזדמנויות מצוינות שחייבים לנצל, ולא עשינו את זה".

מנואל נוייר הוסיף: "פרנקפורט היתה חכמה והגנה לאורך זמן כאילו מדובר בכדוריד או כדורסל. זה היה מתסכל".

גם ארתורו וידאל התייחס לסגנון המשחק של הקבוצה שקטעה לו את המאזן המושלם בליגה: "היה קשה מאוד, הם הגנו עם 11 שחקנים מהרחבה שלהם. זה לא כדורגל. כמעט בלתי אפשרי להבקיע ככה. שלטנו במשחק ועבדנו היטב כקבוצה, כל שהיה חסר לנו זה שער. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהנקודה, צריך להמשיך לעבוד אם ברצוננו לעמוד במטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully