וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה זכתה במדליית הארד באליפות העולם בראגבי

הספרינגבוקס סיימו בפעם השנייה בתולדותיהם במקום השלישי בטורניר לאחר שגברו על ארגנטינה המאוכזבת 13:24 בזכות תצוגה הגנתית מצוינת במשחק שנערך באצטדיון האולימפי בלונדון

דרום אפריקה מול ארגנטינה באליפות העולם בראגבי. AP
ארד שני לדרום אפריקה/AP

דרום אפריקה זכתה הערב (שישי) במדליית הארד באליפות העולם בראגבי, הנערכת באנגליה. במשחק שנערך באצטדיון האולימפי בלונדון, הספרינבוקס השאירו מאחור את ההפסד המאכזב בחצי הגמר וניצחו 13:24 את ארגנטינה.

הפומאס קיוו בעצמם להתאושש מתצוגה התקפית רעה, שהובילה להפסד שלהם לאוסטרליה בחצי הגמר, אולם גם הפעם, משחק שני ברציפות, ההתקפה שלהם לא תפקדה והם לא השיגו טרייז. מנגד, הדרום אפריקאים, שהפסידו בסיומו של משחק צמוד לאלופת העולם המכהנת ניו זילנד, עלו ליתרון כבר אחרי שבע דקות מטריי של ג'יי פי פיטרסן והמשיכו ל-0:16 בהפסקה. במחצית השנייה, אבן אטזבת' הוסיף טריי וזה הספיק, כאשר ארגנטינה משיגה סופסוף טריי, בתוך תוספת הזמן ולפרוטוקול בלבד. אגב, 13 דקות לסיום הוחלף לתדהמת האוהדים הדרום אפריקאים בריאן הבאנה, שלא הצליח להשיג את הטריי ה-17 שלו באליפויות העולם ונותר בשוויון במקום הראשון עם ג'ונה לומו.

זו המדלייה הרביעית בתולדותיה של דרום אפריקה בגביע העולם, השנייה מארד אחרי שסיימה במקום השלישי גם ב-1999. ארגנטינה לעומת זאת, פספסה הזדמנות להשוות את הישג השיא שלה, המקום השלישי מהטורניר של 2007. מחר (18:00, ספורט 2), ייערך הגמר בין אוסטרליה לניו זילנד באצטדיון טוויקנהאם שבלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully