וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "ניימאר עדיין לא שחקן שלם, למסי יש כמה חסרונות בולטים"

השחקן האגדי העניק ראיון נושך: "ניימאר לא עושה הגנה, הרבה מאוד שחקני עבר טובים ממנו". מסי? "אין לו רגל ימין ומשחק הראש שלו לוקה בחסר. רונאלדו הברזילאי היה טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו"

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

גדול שחקני ברזיל בכל הזמנים, פלה, העניק היום (שישי) ראיון למארקה הספרדי, בו התייחס לשלל נושאים, כשבמרכז עמד כוכב ברצלונה, ניימאר. לפלה, שחגג בשבוע שעבר 75, היו לא מעט דברים מעניינים להגיד.

פלה פתח והתייחס קודם כל לניימאר: "הוא שחקן טוב מאוד, אך הוא עוד לא שחקן שלם כמו השחקנים הגדולים בעבר. הוא משקיע את כל כולו בהתקפה ועושה פחות הגנה. גם משחק הראש שלו לא כל כך טוב".

פלה המשיך: "ניימאר הוא חלוץ, הוא משחק קדימה ואף פעם לא אחורה. לעיתים זה יוצר אי סדר. וולטר וסקונסלוש, ששיחק איתי בסנטוס בשנות ה-50, הוא שחקן פי עשר טוב יותר מניימאר. למרות הכל, הוא עדיין השחקן הבולט והטוב בנבחרת ברזיל. יש הרבה שחקני עבר גדולים יותר טובים ממנו".

ליאונל מסי ברצלונה חוגג עם ניימאר. רויטרס
חטפו מפלה. ניימאר ומסי/רויטרס

על ליונל מסי אמר פלה: "מסי הוא השחקן הטוב בעולם כיום, הסגנון שלו דומה למראדונה. גם לו יש חסרונות בולטים - משחק הראש שלו לא טוב והוא משתמש יותר מדי ברגל שמאל. למעשה, הוא כמעט לא משתמש בימין וזו בעיה. הוא עדיין הטוב ביותר כיום".

על ההשוואה בין כריסטיאנו רונאלדו לבין רונאלדו המקורי אמר: "רונאלדו הברזילאי היה אפילו יותר מהיר מכריסטיאנו ולכן היה טוב יותר". אגב, פלה אמר בעבר שכריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם.

על נבחרת ברזיל אמר פלה: "אנחנו עוברים תקופה קשה. צריכים לרענן את הנבחרת כדי לפתור את הבעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully