וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הרצליה וראשון לציון בקרב קצוות

30.10.2015 / 17:17

הקבוצה של מיקי גורקה ("מודעים לחשיבות המשחק"), שעדיין לא ניצחה בליגה, תארח את הכתומים, שעדיין לא הפסידו וחוזרים ממשחק הבכורה ביורופקאפ (20:00, ספורט 5)

one

בווידיאו: הניצחון של ראשון לציון על קרית גת

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם קרב הקצוות בו תארח בני הרצליה את מכבי ראשון לציון (20:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: אייל פוהרילס, ארז גוריון ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו 52 פעמים בהיסטוריה של הליגה הסדירה והמאזן עומד על 26 ניצחונות לכל קבוצה, כשהרצליה מנצחת 15 מ-27 משחקי הבית שלה. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים, כשראשון לציון מנצחת פעמיים והרצליה פעם אחת.

הקבוצה של מיקי גורקה, שעדיין לא ניצחה העונה, ספגה בשבוע שעבר מהלומה בנס ציונה כשהגיעה למשחק חשוב ופיגרה כבר ב-21 הפרש בתום הרבע הראשון. בקבוצה לקחו את ההפסד די קשה והחלו לחשוב על אפשרות ביצוע שינויים בסגל בתקופה הקרובה. מי שמועמדים לעזוב את השרון הם הסנטר אמאדי אנג'איי, הגארד סטיבן דניס והפורוורד ג'מאר סמואלס שלא מספקים את הסחורה, אך ככל הנראה בשלב הראשון יעזוב שחקן אחד לכל היותר. מעמדו של גורקה, למרות פתיחת העונה הרעה, לא עומד בשלב זה על הפרק, אך המשך שרשרת ההפסדים עשוי לשנות את התמונה הזו. כדי לנצח את ראשון לציון תצטרך הרצליה לשפר את ההגנה שלה, שספגה עד כה הכי הרבה נקודות בליגה - 92.3 נקודות בממוצע למשחק.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מהדרך שבה שיחקנו במשחק האחרון מול נס ציונה, מודעים לחשיבות המשחק בשבת ונעשה הכל כדי לא לאכזב את האוהדים ולהביא את הניצחון הראשון", אמר גורקה לקראת המשחק.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
הקבוצה שלו תנצל את העייפות של ראשון לציון? גורקה/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון נחתה רק בחמישי בלילה בישראל אחרי משחקה הראשון במסגרת היורופקאפ בטאלין, בירת אסטוניה, שנגמר עם ניצחון מרשים. הכתומים, שעדיין לא הפסידו אף משחק בליגה, כולל ניצחונות גדולים על הפועל אילת בבית והפועל תל אביב בחוץ, ערכו רק אימון אחד לפני המשחק בהרצליה, ויקוו כי העייפות הרבה לא תשפיע על היכולת. הקבוצה מעיר היין, מציגה עד כה יכולת מרשימה מאוד, בעיקר שני הזרים המצוינים דריל מונרו, שנבחר לשחקן חודש אוקטובר, כששרון דרוקר נבחר למאמן החודש, וכריס רייט שרשם 14 הטבעות מתוך 22 סלי שדה בליגה. לא מעט מההטבעות של רייט וחבריו נובעות מיכולת חטיפה מרשימה, כשהם חוטפים לא פחות מ-13 כדורים למשחק. ברביעי תפגוש ראשון לציון את אנייסי קרסניורסק בבית במסגרת המחזור השני ביורופקאפ.

"לא פשוט לשחק משחק שלישי בשבוע, בעיקר אחרי טיסות", אמר הגארד מארק ליונס לקראת המשחק, "אבל אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום ולרשום ניצחון נוסף. אני מאמין שהרצליה תגיע רעבה לניצחון ולא תקל עלינו, אנחנו מצדנו נמשיך להציג את הכדורסל שלנו ולשחק יחד". הסעה לאוהדי ראשון לציון תצא מרחבת "בית מכבי" בשעה 18:15, בעלות של 20 שקלים הלוך ושוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully