וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: ספארובה סידרה לקביטובה מקום בחצי הגמר

הצ'כית הפסידה 6:4, 4:6, 5:7 למוגורוסה, אך בת ארצה נחלצה לעזרתה, ניצחה 4:6, 3:6 את אנג'ליק קרבר וסידרה לה מקום בחצי הגמר, שם תפגוש את רדוואנסקה. קרבר זעמה: "למה לא שיחקנו במקביל?"

הטניסאית הצ'כית פטרה ספארובה. AP
עם קצת עזרה מחברים. קביטובה/AP

טורניר גמר הסבב לנשים מגיע לשלביו האחרונים. היום (שישי) נערכו שני משחקים נוספים שהשלימו את תמונת העולות לחצי גמר הטורניר, הנערך בסינגפור. גרבין מוגורוסה (3 בעולם) רשמה ניצחון 6:4, 4:6, 5:7 על פטרה קביטובה (5 בעולם), אך בת ארצה של הצ'כית, לוסי ספארובה, גברה 4:6, 3:6 על אנג'ליק קרבר הגרמניה וסידרה מקום בארבע הגדולות גם לחברתה הטובה. השתיים מצטרפות למריה שראפובה ואגניישקה רדוואנסקה שהבטיחו את מקומן בחצי הגמר אתמול. מוגורוסה תפגוש את הרוסיה, בעוד קביטובה תפגוש את הפולניה.

פטרה קביטובה. AP
לא ויתרה. ספארובה/AP

מוגורוסה וקביטובה עלו ראשונות למשטח בסינגפור, והספרדיה שלטה כמעט לאורך כל המפגש. כבר בתום המערכה הראשונה הובטח מקומה של הספרדיה בשלב הבא, אך היא לא הורידה רגל מהגז ולא אפשרה לקביטובה לחזור למשחק, גם לא בשובר שוויון במערכה השלישית. למזלה, ספארובה עשתה בשבילה את העבודה על אף שאיבדה סיכוי לעלות לשלב הבא עוד לפני המפגש עם אנג'ליק קרבר.

קרבר, אגב, זעמה בסיום על כך שהמשחקים לא התקיימו במקביל. "זה לא הוגן. זה כמו בכדורגל. השעות באמת חשובות פה. היינו צריכות לשחק בו זמנית", אמרה הגרמניה. קביטובה, מצדה, הודתה לבת ארצה עם ציוץ חביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully