וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפין: "בלאט אף פעם לא מושפע מביקורות, אני מעריץ אותו על זה"

GM קליבלנד שיבח את המאמן בראיון ל'פליין דילר': "הוא התרגל ל-NBA, סמית' קיבל הצעות גבוהות וחזר בזכותו". על טריסטן תומפסון: "למרות החוזה, הוא לא משלה את עצמו לגבי תפקידו בקבוצה". סם אמיקו מפוקס מחמיא: "הקאבס משחקים יפהפה, הקרדיט על כך הוא לבלאט"

AP

קיץ מלא בהתחבטויות עבר על ג'נרל מנג'ר קליבלנד, דייויד גריפין - החל מהארכת החוזים של קווין לאב, דרך ההבהרות בנוגע מעמדו של דיוויד בלאט, וכלה בסאגה הארוכה סביב חוזהו של טריסטן תומפסון. הפיירול של הקאבס עומד על על לא פחות מ-110 מיליון דולר, התקציב השני הכי גדול בהיסטוריה של ה-NBA. עכשיו, כשהעונה החלה, הוא יכול לבחון את הדברים מהצד. אמש (חמישי) פורסם ראיון נרחב עמו ב'פליין דילר' המקומי, בו דיבר באריכות על התקציב הגבוה, לברון ג'יימס, קווין לאב וגם דיוויד בלאט.

"דן גילברט אמר לי לא מזמן שנתנו לי תקציב בלתי מוגבל, ואני עוד הוספתי עליו", התלוצץ בפתח דבריו. "הם כמעט הכריחו אותי לעשות את זה. הם באמת מאמינים בקבוצה הזאת ונתנו לכולנו אתגר - לזכות באליפות. הנוסחה הכי טובה שאני מעיר היא להרכיב קבוצה צעירה ולתת לה לגדול ביחד. בנינו את הסאנס בזמנו לאט לאט, ואז צירפנו אליה את סטיב נאש. אמנם לא הגענו לגמר ה-NBA, אבל הגענו שלוש פעמים לגמר המערב.

"הצורה שבה העונה שעברה הסתיימה עבורנו נתנה לכולנו תחושה של עסק לא גמור. בקיץ קיבלנו את התחושה הזאת גם מהשחקנים. הם רצו לחזור. כולנו רצינו ליצור אווירה של חבורה שרוצה להישאר יחד. להחתים את קיירי, קווין לאב, אימן שאמפרט וטריסטון תומפסון באמצע שנות ה-20 שלהם על חוזה ארוך טווח זה דבר משמעותי מאוד עבור קבוצה מהשוק שלנו. אנחנו יודעים איך העתיד שלנו ייראה. זה לא שהחתמנו המון כוכבים שלא יודעים איך הם ייראו בעוד כמה שנים".

דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
מבסוט. גריפין עם בלאט/AP

על לברון ג'יימס: "הוא כל כך מפוקס וכל כך מכוון מטרה. הוא בשיאו כשזה הכי חשוב. הוא מבין שזה ריצת מרתון, לא ספרינט. הוא לא היה בפאניקה באף שלב בעונה שעברה. הוא מאסטר כדורסל. כל קבוצה מגיבה כמו שהמנהיג שלה מגיב. לברון הוא מנהיג ספקטקולרי. החבר'ה רוצים לשחק לצידו ורוצים לשחק עבורו. הוא נסך ביטחון בצורה מאוד מיוחדת בשחקנים. הוא ודן גילברט רואים עין בעין. האפקט שלו על הקאבס עצום".

על דיוויד בלאט: "לאמן ב-NBA זה דבר שצריך להתנסות בו כדי לשחות בו. עד כמה שבלאט היה מאמן מצליח באירופה, כאן העונה שונה. שם כל משחק הוא על החיים ועל המוות. במכבי תל אביב, בה הוא אימן לפני שהצטרף אלינו, כל הפסד היה חתיכת סיפור. הוא אימן קבוצה שהייתה צריכה להיות כמו היאנקיז של 1927 בכל שנה מחדש. הוא פשוט היה צריך לחוות את מה שחווה כדי ללמוד. אני אוהב את איך שדיוויד אף פעם לא מושפע מביקורות, יש לו יכולת מדהימה להחדיר בשחקני הספסל מנטליות של התעלות, זה עזר לנו מאוד כשנאלצנו להתמודד עם מכת פציעות בעונה שעברה. האופי שלו יציב בצורה אמיתית וייחודית מאוד. הוא עמד בפני לחץ וביקורת עצומים, הוא ספג הרבה מהתקשורת למרות שזה לא הגיע לו. ובכל זאת, הוא היה קר רוח. הוא מאמן שמתאים את עצמו לסיטאוציה. הוא עובד עם מה שיש לו. אני מאוד אוהב את זה".

על קווין לאב: "אנשים חשבו שאני משלה את עצמי כשאמרתי שוב ושוב במהלך הקיץ שהוא לא הולך לשום מקום. ידעתי את זה, כי דיברתי איתו כל הזמן. שמעתי את כל השמועות שיצאו מפי 'מקורבים ללאב', אבל אני דיברתי איתו ישירות. אני מרוצה ממנו מאוד. הוא הגיע לשיא היכולת שלו בפלייאוף בעונה שעברה, וזה נקטע. עכשיו הוא רוצה לחזור לשם ולהשלים את המשימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם ג'יי אר סמית'. AP
קשר מיוחד. בלאט וג'יי אר סמית'/AP

על ג'יי אר סמית': "הוא היה יכול לחתום על חוזה בהרבה יותר כסף במקום אחר. הוא דחה את ההצעות בכוונה תחילה כי הוא ידע מה הוא רוצה מעצמו. הוא רצה להיות כאן. כשהוא הושעה, היו אנשים מחוץ לארגון שאמרו 'זה אותו ג'יי אר סמית' הרע שלמדנו להכיר'. הם האכילו את עצמם בשקרים. אנחנו ראינו אותו מקרוב. ידענו עד כמה הוא ובלאט קרובים. לבלאט יש חלק עצום בזה שג'יי אר נשאר".

על טריסטן תומפסון: "אמנם המו"מ התארך, אבל כשהגיע הזמן לגמור את זה, זה נגמר. הוא יודע מה הוא שווה. הוא יודע שהוא צריך לספק לנו הגנה וריבאונד ברמה גבוהה. הוא לא משלה את עצמו לגבי התפקיד שלו, ויודע מה הוא לא אמור לעשות. מה שמיוחד בו זה שהוא יכול לשחק בהילוך חמישי כל המשחק. הוא לוקח ריבאונדים מכריעים ברבע הרביעי רק בגלל שלאחרים אין את אותן אנרגיות. הדאגה היחידה שלו לגביו זה מתי ואיך הוא יחזור לכושר מהעונה שעברה".

seperator

הלילה (1:00, ספורט 5), קליבלנד תפגוש את מיאמי ולברון הנרגש אמר לקראת המשחק: "תמיד מיוחד לשחק מול הקבוצה לשעבר שלך. המשחק עצמו הוא רק עוד הזדמנות לשיפור, אבל יהיה מעניין להתמודד נגד השחקנים שרצתי איתם לאליפויות. כולם רוצים לנצח אותנו, כי ייצגנו את המזרח בגמר, אבל אנחנו יודעים שבעצמנו לא עשינו שום דבר עדיין. זו עונה חדשה והכול מתחיל מהתחלה".

קווין לאב הוסיף: "אנחנו עוד לא מבצעים את הדברים בצורה מושלמת במשחקים הראשונים, אבל הקצב והזרימה של המשחק טובים ואני מקבל הרבה כדורים. לברון סומך עליי שאני יכול לעשות את הדברים כמו שצריך? אני גם סומך עליו... הוא יהיה בסדר. אני עוד לא במקום בו אני רוצה להיות, אני צריך להשתפר, אבל התחלנו את העונה ברמה די טובה".

בינתיים, סם אמיקו מ"פוקס", מחמיא: "אני מסקר את הקאבס במשך כעשרים שנה ואף פעם, אפילו לא פעם אחת, ראיתי אותם מניעים את הכדור באופן עקבי כל כך כמו בשני המשחקים הראשונים של העונה. זה כדורסל פשוט יפהפה והקרדיט על כך מגיע לדיוויד בלאט. בואו נקווה שזה ימשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully