וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' מתעקש: "קרה לנו משהו, אבל לא אעשה יותר מדי שינויים"

30.10.2015 / 8:21

לקראת הדרבי (ש', 18:00, ערוץ 1), מאמן מכבי תל אביב מתכנן לדבוק בשיטת המשחק של שלושת ההפסדים האחרונים: "אסור שיקרה מה שקרה מול בית"ר. הם ינסו להרוג אותנו במתפרצות"

מגד גוזני

צפו במשדר המיוחד לקראת הדרבי התל אביבי

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מכבי תל אביב יודעת שניצחון בדרבי הוא הזדמנות מצוינת לחזור למסלול. האלופה תארח מחר (שבת, 18:00, ערוץ 1) את היריבה העירונית לדרבי שני העונה, אחרי שניצחה במפגש הקודם בגביע הטוטו 1:3, אך הפעם צפוי קרב אמוציונלי עוד יותר, כולל דרבי ראשון של גילי ורמוט במשחק בית של הפועל תל אביב. רגע לפני המשחק, סלבישה יוקאנוביץ' מודע לציפיות הגבוהות.

אתה מגיע לדרבי אחרי שלושה הפסדים. זה ישפיע על הקבוצה?

"דרבי זה דרבי. אחרי המשחק מול בית"ר היה לנו המון רצון לשנות את הכל, להציג כדורגל טוב יותר והופעות טובות יותר. מול בית"ר עשינו הרבה דברים חשובים, אבל יותר מדי טעויות אישיות. אם אני בודק את עצמי ואת האימונים שלנו, אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך באותה הדרך. לקבוצה יש מבנה, השחקנים מבינים את הרעיון שלי ובכל משחק הם עומדים בתכנית שלי. במשחק מול בית"ר קרו יותר מדי דברים מוזרים. הם בעטו ארבע פעמים למסגרת והבקיעו ארבעה שערים. זה לא מצב רגיל.

"בכל משחק שלנו העונה קבוצות ינסו לתפוס אותנו במתפרצות. אנחנו צריכים להימנע מכך ולהיות מוכנים, כי אני מניח שזה מה שיקרה גם בשבת. אנחנו נהיה התקפיים והם ינסו לעקוץ במתפרצות. הדרבי הוא גדול. זה לא משנה איפה אנחנו ואיפה הם. אני מבין כמה זה חשוב לקהל, וזה אולי טוב גם לשחקנים שלי כי זה הדרבי הגדול הראשון של העונה".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
הולך בדרך שלו. יוקאנוביץ'/מגד גוזני

הפועל תל אביב בכושר רע, וייתכן שהיא תציג נגדכם משחק מאוד הגנתי. איך תפתור את זה?

"צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש. צריכים להיות מוכנים למצב בו הקבוצה היריבה תסתמך על מתפרצות, תסתגר ותנסה להרוג אותנו דרך שתי מסירות שיציבו שחקן מול השער. אם אתה שואל האם אשנה משהו, אז לא, אני לא מתכוון לעשות יותר מדי שינויים. אין לי גם את האפשרות לבצע יותר מדי שינויים. נשחק בצורה דומה לזאת שבה אנחנו משחקים בשלושת החודשים האחרונים".

עושה רושם שההפסד לבית"ר קצת זעזע אותך.

"אני מתרכז בעבודה שלי. אף פעם לא טוב להפסיד משחקים ככה. משהו קרה. לא עשינו מספיק במשחקים האחרונים, אבל אני שוב חוזר על כך שהקבוצה שלי ממשיכה לעמוד בתכניות המשחק שלנו, הקבוצה שלי מבינה מה עליה לעשות בזמן המשחק. אם אתה מדבר על בית"ר, אז עשינו טעויות גדולות. פשוט צריך לגרום לכך שמצב כזה לא יחזור".

אתה זוכר משחקי דרבי גדולים שלקחת בהם חלק?

"הדרבי הגדול במדינה שלי הוא הכוכב האדום בלגרד נגד פרטיזן. כמאמן השגתי ניצחון, תיקו והפסד אחד וגם כשחקן זה היה המאזן שלי. אבל זה במקום אחר, דרבי אחר, זמן אחר. המחוייבות המקצועית שלי והגישה שלי היא תמיד לנסות ולנצח. זה לא יהיה שונה גם ביום שבת".

אחרי ההפסד לבית"ר האוהדים שלכם היו מאוד סלחניים כלפיכם. זה לא יקרה אם תפסידו בדרבי.

"אני לא מאמין שהם באמת סלחו לנו על המשחק מול בית"ר. אני מבין היטב מהי חשיבות המשחק הזה לרגשות של האוהדים, גם עבורנו זה משחק מאוד חשוב, אבל משחקים 11 נגד 11, ננסה להשיג את המצבים שלנו, הם ינסו להשיג את המצבים שלהם, ואני מקווה שבסופו של דבר נוכל להציג את היכולת הטובה ביותר שלנו ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully