וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: דירק קאוט ופאטו מועמדים לחזק את ברצלונה בינואר

לואיס אנריקה מעוניין לצרף חלוץ נוסף בעלות לא גבוהה, ההולנדי בן ה-35 שפתח את העונה הנהדר והברזילאי בן ה-26 שלא שיחק בליגת האלופות כשלוש שנים כבר נמצאים על הכוונת

שחקן פיינורד דירק קאוט. GettyImages
ההפתעה של ינואר? קאוט/GettyImages

איסור ההעברות של ברצלונה יוסר בחלון הקרוב שייפתח בינואר, אז צפוי המועדון הקטלאני לבצע מספר שינויים נוספים בסגל (בנוסף לשילובם של ארדה טוראן ואלש וידאל שהצטרפו בקיץ האחרון אך עדיין לא רשאים לשחק). הבוקר מפרסמים ב"ספורט" הקטלאני שלואיס אנריקה יהיה מעוניין לחזק את חוליית ההתקפה שלו בחלוץ נוסף, כשהמנהל הטכני רוברט פרננדס כבר השלים רשימה בת עשרים מועמדים.

המאמן חשק בנוליטו הנהדר שעזב את ברצלונה בקיץ 2011 לטובת בנפיקה וכיום מככב בסלטה ויגו, אך מחירו עלול להיות גבוה והקטלאנים עשויים להתפשר על חלוץ זול יותר, בעיקר בהתחשב בעובדה ששחקן הרכש אמור לשמש כמחליף לליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר.

על כן, שניים מהשמות שהועלו די מפתיעים: דירק קאוט ואלשדרה פאטו. קאוט חגג בקיץ האחרון את יום הולדתו ה-35, אך העונה הוא חווה מעין רנסאנס בקדנציה השנייה שלו בפיינורד, אליה עבר מפנרבחצ'ה ורשם העונה עשרה שערים בעשרה משחקי ליגה, כולל שני שלושערים רצופים. לשחקן ההתקפה המגוון יש 24 שערים ב-104 הופעות במדי נבחרת הולנד.

פאטו אמנם צעיר בתשע שנים מקויט, אך הפעם האחרונה ששיחק בליגת האלופות היתה לפני כשלוש שנים במדי מילאן. ילד הפלא של הכדורגל הברזילאי בדימוס עזב את הרוסונרי לקראת סוף 2012 והצטרף לקורינתיאנס, ממנה הושאל לסאו פאולו. ב-2015 יש לו שלושה שערים בשישה משחקי ליגה.

ניימאר, אלשנדרה פאטו שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. רויטרס
ישוב לבמה המרכזי? פאטו עם ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully