וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: סימון ביילס זכתה בפעם השלישית ברציפות באליפות העולם

המתעמלת האמריקאית בת ה-18 עשתה היסטוריה וסימנה הרבה תקוות לקראת ריו אחרי שהקדימה ב-1.083 נקודות את בת ארצה, גבי דגלאס שהסתפקה בכסף. הרומניה יורדאקה לקחה את הארד

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. GettyImages
מגיע לה. ביילס/GettyImages

סימון ביילס, מתעמלת המכשירים האמריקאית בת ה-18, זכתה הערב (חמישי) בפעם השלישית ברציפות בתחרות הקרב-רב באליפות העולם שנערכת בגלזגו, סקוטלנד. בכך הפכה ביילס למתעמלת הראשונה שעושה זאת שלוש שנים ברצף, והשאירה לאלופה האולימפית, גבי דגלאס, את המקום השני כשהקדימה אותה ב-1.083 נקודות. אגב, זהו הניצחון בפער הגדול ביותר של ביילס.

למרות זאת, ביילס לא הייתה נקייה מטעויות בשני התרגילים האחרונים שלה. מהקורה היא מעדה והייתה קרובה ליפול ובתרגיל הקרקע היא יצאה החוצה מהמשטח. דגלאס, שגם היא התקשתה על הקורה, הפכה למתעמלת הראשונה מאז 1981 שמגיעה כאלופה אולימפית ומסיימת עם מדליה באליפות העולם לאחר מכן. הרומניה לאריסה יורדאקה הסתפקה הפעם במדליית הארד אחרי שבשנה שעברה היא חגגה עם הכסף.

ביילס מסתמנת כרגע כמתעמלת הטובה ביותר בכל הזמנים עוד לפני שהיא זכתה להופיע באולימפיאדה. בלונדון היא הייתה צעירה מדי ובכל מקרה היא לא נחשבה אז למתעמלת בולטת בנבחרת הג'וניור של ארצוחת הברית. ב-2013 היא החלה לרשום זכיות בתחרויות וביום שלישי היא הובילה את האמריקאיות למדליית זהב בתחרות הקבוצתית.

התוצאות המלאות:

1. סימון ביילס (ארצות הברית) - 60.399

2. גבריאל דגלאס (ארצות הברית) - 59.316

3. לאריסה יורדאקה (רומניה) - 59.107

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully