וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו ניצחה 1:3 את מכבי תל אביב

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה של האלופה להפועל כפר סבא, הקבוצה של נעם כץ השתחררה ורשמה ניצחון חשוב על היריבה הגדולה אחרי 21:25, 25:22, 21:25, 25:27. כץ: "כבר ראיתי את המערכה החמישית מגיעה"

אוהדי הפועל מטה אשר עכו. אדריאן הרבשטיין
סוף סוף הם חוגגים. אוהדי מטה אשר עכו/אדריאן הרבשטיין

עם הפסד אחד מאחוריה במחזור הפתיחה, התייצבה הערב (חמישי) הדאבליסטית הפועל מטה אשר/עכו בהדר יוסף למפגש המסקרן עם מכבי תל אביב, יריבתה הגדולה ביותר בעשור האחרון, וניצחה 1:3.

מטה אשר פתחה מסודר בניהול משחק יעיל וטוב של שון קסל ונעזרה בטעויות של מכבי תל אביב שהובילו ליתרון מהיר 6:13, אבל הלחץ הגיע לקראת סיום המערכה עם 21 נקודות ויתרון שש על מכבי. הפער הצטמק לשתיים, אבל איליה גולדרין עמד בלחץ והכריע את המערכה 21:25. לאו דוס סנטוס וז'יאן דו פראדו סיימו את המערכה עם 6 כל אחד כשהאדומים סיפקו 52 אחוז בהתקפה לעומת 39 של מכבי.

את המערכה השנייה פתחה מכבי תל אביב ביתרון 6:7, כשהמטה צוברים חמש טעויות עוד לפני הנקודה העשירית, אבל הופכים ליתרון 10:11 לאחר הנחתה מוצלחת של דו פראדו. למרות היתרון, מקבץ הטעויות עזר לצהובים לחזור ורם מור הנחית כדור קל שהעלה את המקומיים ליתרון שתיים ומשם הדרך ליתרון 17:20 הייתה מהירה כשנעם כץ לקח פסק זמן. עזר? לא ממש, ירוסלב גסן חסם לנקודת מערכה ורם מור הוסיף קיל בלוק ל-22:25, מכבי תל אביב קובעת שיוויון 1:1. המטה סיימו את המערכה עם שמונה טעויות לנקודה.

המערכה השלישית נפתחה בשליטה של הצהובים, יוחאי דדון עם שני קיל בלוק ורם מור עם נקודה קלה העלו ליתרון 3:7, אבל ארבע טעויות החזירו את המטה שרצה ל-0:5 וקבעה 7:8 שהשאיר את המשחק צמוד עם יתרון קליל לקבוצה של זוהר בר נצר עד שגנדי סוקולוב חסם ל-15:15 ואיליה גולדרין הנחית בקלילות ל-15:17 למטה, שחגגה על כמות טעויות מסחרית של היריבה עד לניצחון 21:25 מהנחתה של גולדרין, 1:2 הפועל מטה אשר/עכו. המפתח בכל מערכה היא כמות הטעויות, מכבי סיימה עם עשר את השלישית.

הרביעית נמשכה מאותה הנקודה, המארחים צברו שלוש טעויות מהירות והמטה חגגו 2:5 מוקדם, אבל לא הצליחו לברוח, ואז השחקן הנמוך על המגרש, דסטין שניידר (1.80) המוסר של מכבי, חסם נהדר ל-10:10, אבל מאותו רגע איליה גולדרין נכנס לעבודה, דו פראדו הפציץ בסרב והפועל מטה אשר/עכו ברחה ל-13:18. אבל אז הגיע תורה של מכבי תל אביב שרצה ל-0:5, שיוויון 21:21, וגם 24:24 כשיוחאי דדון סידר נקודת מערכה מקומית, גומז זו'ארס דרך על קו השלוש והמטה חגגו 25:27 מהנחתה קלה של דוס סנטוס בדרך לניצחון 1:3 בערב דרמטי של כדורעף.

נעם כץ, מאמן מטה אשר, אמר בסיום: "כבר ראיתי את המערכה החמישית, אבל יש לי הערכה גדולה לשחקנים שלי. היינו בהלם אחרי ההפסד בשבוע שעבר, אבל החבר'ה היו קשוחים. לא הכול מושלם וזה היה משחק ששיחקנו בשיניים וניצחנו עם הלב". זוהר בר נצר, מאמן מכבי תל איבב: "חזרנו כבר למשחק וזו הרגשה נוראית להפסיד כך, אבל יש ניצוצות של כדורעף, ועדיין חסר לנו חוט שידרה, אבל אני מאמין שלאט לאט נהיה טובים יותר, אני מכוון כמו תמיד לצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully