וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד התקרבה לפסגה, וולפסבורג ניצחה את לברקוזן

הקבוצה של טוכל צימקה את הפער מבאיירן לחמש נקודות בזכות 1:3 על ורדר ברמן, דראקסלר (77) סידר לזאבים 1:2 במפגש צמררת. גלדבאך עם ניצחון שישי רצוף - 1:4 בברלין על הרטה

אוהדי בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
אוהדי מנשנגלדבאך צובעים את הליגה/GettyImages

אחרי משחקי הגביע באמצע השבוע, המחזור ה-11 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי עם 0:0 בין איינטרכט פרנקפורט לבאיירן מינכן, שאיבדה את המאזן המושלם שלה בליגה. בורוסיה דורטמונד צימקה את הפער מהפסגה לחמש נקודות בזכות 1:3 בחוץ על ורדר ברמן, כשבורוסיה מנשגנגלדבאך הלוהטת הביסה 1:4 את הרטה ברלין. אוגסבורג ומיינץ נפרדו ב-3:3 דרמטי.

אריאן רובן באיירן מינכן מול איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
הרצף הלך. רובן/רויטרס

פרנקפורט - באיירן מינכן 0:0

משחק מצוין בפרנקפורט הסתיים ללא שערים ועם חלוקת נקודות ולמרות המון מצבים טובים, באיירן מינכן נעצרה לראשונה העונה, אחרי עשרה ניצחונות ליגה רצופים. באיירן הגיעה במצב רוח חיובי אחרי שעברה את וולפסבורג בגביע והיא גם עלתה עם כל הכוכבים שלה, כולל אריאן רובן החוזר מפציעה, רוברט לבנדובסקי שהחמיץ בגדול כמה פעמים ודוגלאס קוסטה, שבעצמו נראה לא מרוכז ופספס הזדמנויות טובות. ההתקפה האדירה של הקבוצה של פפ גווארדיולה נבלמה והיא תצטרך להתאושש בליגת האלופות מול ארסנל ביום רביעי. פרנקפורט, שהודחה השבוע מהגביע, פספסה בעצמה הזדמנות לניצחון ליגה שני ברציפות ולא ניצלה כמה טעויות של מנואל נוייר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 3:1

סגנית המוליכה ניצלה את איבוד הנקודות המפתיע של באיירן מינכן כדי לצמק את הפער מהפסגה לחמש נקודות. בורוסיה דורטמונד עלתה ליתרון בדקה התשיעית. אילקאי גונדאן הכניס כדור עומק יפה מאוד להנריך מחיטריאן, שיישר למרכז, השוער פליקס וידוואלד הדף לא טוב וזה חזר למרקו רויס, שבעט גבוה ופנימה את ה-0:1. בדקה ה-32 הצליחה ורדר ברמן להשיג את השוויון כשאנתוני אוג'ה המצוין סיים מהלך קבוצה יפה ובעט פנימה אחרי שמאטס הומלס הציל שער בטוח וזה 1:1. בדקה ה-44 הצליחו הצהובים-שחורים להחזיר לעצמם את היתרון כשהגבהה יפה של לא אחר מאשר הומלס מצאה את מחיטריאן, שנגח פנימה מקרוב את ה-1:2. בדקה ה-72 הגיע השלישי של דורטמונד לאחר שמחיטריאן הכניס כדור עומק לרויס, שבעט בסיבוב נהדר פנימה את ה-1:3. צמד שני ברציפות לרויס, אחרי שכבש שניים במחזור שעבר מול אוגסבורג.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
צמד שני רצוף. מרקו רויס/רויטרס

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 4:1

ניצחון ליגה שישי ברציפות לסייחים הלוהטים, שכבשו במהלכם 20 שערים וזאת אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית שכללה חמישה הפסדים רצופים. בורוסיה מנשנגלדבאך מצאה את השער הראשון בדקה ה-26. אוסקר ונדט השבדי נהנה מבישול יפה של פביאן ג'ונסון וקבע 0:1 לסייחים. השער השני הגיע כעבור שתי דקות בלבד כשרפאל בעט מ-18 מטר כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה מעט את כיוונו וחדר פנימה כדי לקבוע 0:2. גלדבאך כבשה את השלישי שלה בדקה ה-55. סבסטיאן לאנגקאמפ תפס ברחבה את איברהימה טראורה מאחור וזה פנדל. גרניט ג'אקה בעט כדור אדיר לחיבורים כדי לקבוע 0:3, ואלכסנדר באומיוהאן רק צימק עם פנדל בדקה ה-82, לפני שהבארד נורטבייט הנורבגי חתם בתוספת אחרי מהלך קבוצתי יפה. הרטה ברלין הפסידה לראשונה העונה בבית, גלדבאך כבר רביעית.

אוסקר ונדט שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. Matthias Kern, GettyImages
גלדבאך לא עוצרת. אוסקר ונדט/GettyImages, Matthias Kern

וולפסבורג - באייר לברקוזן 1:2

הזאבים הצליחו להתאושש מההפסד 3:1 לבאיירן מינכן בגביע במהלך השבוע עם 1:2 על באייר לברקוזן. הקבוצה של דיטר הקינג שיפרה את מאזנה ל-21 נקודות ועלתה למקום השלישי אחרי ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות.

השער הראשון הגיע בדקה ה-34 ואחרי נבדל ברור. אנדרה שורלה הכניס כדור עומק לווייריניה, שהיה בנבדל של חמישה מטר אבל כנראה שהשופט חשב שהכדור הגיע משחקן הגנה של לברקוזן ולא פסק על נבדל. הפורטוגלי העביר רוחב לניקלאס בנדטנר, שבעט חזק ופנימה את ה-0:1. השוויון הגיע בדקה ה-40 כשכריסטוף קראמר העביר כדור רוחב וחאבייר הרננדס נגח מקרוב פנימה את ה-1:1. יוליאן דראקסלר, שנכנס כמחליף, הצליח למצוא את שער הניצחון בדקה ה-77 לאחר שבאס דוסט העביר לו כדור רוחב בעקבות הדיפה לא מספיק טובה של ברנד לנו וזה 1:2.

ניקלאס בנדטנר שחקן וולפסבורג. AP
קיבל את חולצת ההרכב וכבש. בנטנדר/AP

משחקים נוספים:

שאלקה - אינגולשטאדט 1:1
לשאלקה: לירוי סאנה (77). לאינגולשטאדט: טוביאס לבלס (39). אלמוג כהן לא נכלל בסגל

אוגסבורג - מיינץ 3:3
לאוגסבורג: פול ורהאג (42 בפנדל), ג'ה צ'אול קו (50), ראול בובאדיז'ה (81). למיינץ: יושינורי מוטו (18, 30 ו-90)

קלן - הופנהיים 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully