וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר: "אין לי פחד מהתפרקות, מאמין בשחקנים שלי"

29.10.2015 / 17:29

מאמן הפועל תל אביב לקראת הדרבי: "השחקנים מודעים לחשיבות המשחק, בדרבי מנצח מי שרוצה יותר. מכבי תל אביב לא מעניינת אותי, אני רק רוצה שנשחק טוב ונמשיך בדרך שלנו". מאמן הנוער פוטר

one

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 3:1 בבאר שבע

48 שעות לפני הדרבי הגדול של תל אביב, קיימה היום (חמישי) הפועל תל אביב אימון לקראת המשחק ולפניו דיבר המאמן וואליד באדיר על הצפוי בשבת. "אין צורך לדבר על חשיבות המשחק", אמר באדיר. "השחקנים מודעים לזה, בדרבי מי שמנצח זה מי שרוצה יותר. המשחק הזה הוא בשביל האוהדים שלנו, מגיע להם כי הם איתנו כל הזמן".

שאלת מיליון היורו: מה עובר על בן רייכרט בהפועל תל אביב?

במקרה של תבוסה בדרבי, אלי גוטמן יתבקש לחתום מיידית

מאמן הפועל תל אביב, וואליד באדיר. קובי אליהו
לא חושש. וואליד באדיר/קובי אליהו

למרות פערי האיכות הידועים, באדיר הבהיר: "מכבי לא מעניינת אותי, אני רק רוצה שנשחק כדורגל טוב ונמשיך בדרך שלנו. אני גאה בשחקנים שלי, יש כאן שחקנים טובים ואנחנו עובדים איתם מנטאלית. לאט לאט אנחנו בונים פה קבוצה, יש לנו סבלנות. אין לי פחד מהתפרקות בדרבי, אני מאמין בשחקנים שלי. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו והכול יהיה בסדר".

בנושא אחר, מאמן הנוער של הפועל תל אביב, אלי חייט, פוטר היום מאימון הקבוצה. בניגוד לשנים האחרונות, בהן הפועל לא ממש הצליחה בנוער, העונה התחילה מבחינתה בצורה מצוינת עד ההפסד האחרון במחזור האחרון. הסיבה הרשמית לפיטורי המאמן היא מחלוקות עם ההנהלה. גורם במועדון הסביר את הסיבות לפיטורי מאמן הנוער המצליח: "אלי טען לאורך כל התקופה שאין תנאים בסיסיים לאימון. שאין חשיבות לתוצאות אם לא יצליחו לקדם צעירים. הוא התעקש מול ההנהלה, מה שבסוף עלה במשרתו. חבל כי אנשים כמוהו קשה למצוא". מהפועל נמסר: "אנחנו מודים לחחיט על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully