וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התוצאה והיכולת בדרבי יקבעו אם ומתי גוטמן יחתום

האדומים חוששים מאוד מהצורה בה תראה הקבוצה ביום שבת. במקרה של התבזות שתמשיך לדרדר את הקבוצה, גוטמן יתבקש לחתום מידית. אם לא יסכים, כבירי וההנהלה ינסו למצוא מאמן אחר

one

תוצאת הדרבי ביום שבת עשויה להכריע אם ומתי אלי גוטמן יחתום בהפועל תל אביב. הלחץ במועדון גבר מאוד בעקבות היכולת של הקבוצה בהפסד 3:1 להפועל באר שבע בתחילת השבוע ובקרב האדומים קיים חשש גדול מהתוצאה בדרבי. המו"מ בין הבעלים אמיר כבירי, לבין גוטמן, אמור להיפתח בשבוע הבא וקיימים שני תסריטים אפשריים:

התסריט הראשון:

אם הפועל תתבזה שוב (וגם אם יירשם הפסד בתוצאה נמוכה, אבל תוך הצגת יכולת גרועה), ההנהלה האדומה תדרוש מגוטמן להתחיל את עבודתו בצורה מידית ולא בעוד כמה שבועות כפי בתוכנן. במועדון טוענים שהמאמן מבין את הלך הרוח ולכן יהיה מוכן להצטרף כבר עכשיו, אבל זה עדיין בודק אופציות בחו"ל וייתכן שהוא יבקש להמתין עד סוף נובמבר. אם גוטמן יסרב, האדומים ינסו לסכם עם מאמן אחר, אם כי כרגע אין מועמד מוביל נוסף.

התסריט השני:

אם הפועל תצליח להשיג ניצחון מפתיע או לפחות להציג יכולת טובה ותיקו – מה שיוריד את מפלס הלחץ במועדון – ההנהלה האדומה תמשיך לתת קרדיט לבאדיר במשך כמה משחקים נוספים, בזמן שגוטמן ממשיך לנסות למצות את האופציה האירופית. בתסריט הזה, אם גוטמן לא יקבל הצעה מספקת מחו"ל, הוא ימונה למנג'ר הפועל תל אביב בדצמבר.

seperator

למרות שני התסריטים שהתוצאה של שניהם היא אחת: גוטמן יאמן את הפועל תל אביב, חשוב מאוד לציין שהדברים מאוד תלויים במו"מ בין הצדדים. מלבד השכר שלו, המאמן צפוי לדרוש חיזוק בינואר וכרגע עדיין לא ברור אם האדומים מסוגלים לעמוד בהוצאות הכספיות הכרוכות במינויו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
האדומים עדיין מחכים. גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully