וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: רוג'ר פדרר התקשה בדרך לרבע הגמר

המדורג שני בעולם ניצח 4:6, 6:4, 4:6 את פיליפ קולשרייבר ושיפר את מאזנו מול הגרמני הוותיק ל-0:11. ישחק ברבע הגמר מול דויד גופן הבלגי. גמר סבב הנשים: שראפובה ניצחה את פנטה, שפרשה

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
התקשה, אבל ניצח. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר, המדורג שני בעולם והראשון בטורניר באזל מסבב ה-500 של ה-ATP, עלה היום (חמישי) לרבע הגמר בטורניר אחרי 4:6, 6:4, 4:6 מול פיליפ קולשרייבר הגרמני (32 בעולם) אחרי שעה ועוד 38 דקות. ברבע הגמר ישחק פדרר מול דויד גופן הבלגי (17 בעולם), שניצח 4:6, 3:6 את אדריאן מנארינו (40).

אגב, פדרר שיפר את מאזנו ל-0:11 מול קולשרייבר בן ה-32. פדרר זכה בטורניר הביתי שלו בבאזל לא פחות משש פעמים בעבר וינסה לעשות את זה בפעם השביעית בקריירה שלו, אבל זה לא יהיה פשוט בהתחשב בעובדה שנשארו בהגרלה עדיין שחקנים מצוינים, כשהבולט שבהם הוא כמובן רפאל נדאל, שישחק מחר מול מארין צ'יליץ'.

רישאר גאסקה, המדורג חמישי בטורניר ו-11 בעולם, עשה את שלו מוקדם יותר עם 6:7 (1), 4:6 מול דומיניק תים האוסטרי הצעיר (19 בעולם). איבו קרלוביץ' המטיר 25 אייסים על דושאן לאיוביץ' כדי לנצח אותו 6:7 (4), 5:7.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
בכושר מצוין. שראפובה/AP

מריה שראפובה עלתה היום (חמישי) לחצי גמר טורניר גמר הסבב. הרוסייה, המדורגת שלישית, ניצחה 5:7, 1:6 את פלביה פנטה האיטלקייה (7) במשחק האחרון בקריירה של האחרונה וסיימה את שלב הבתים עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. שראפובה השלימה את הניצחון בתוך שעה ועוד 27 דקות בדרך לחצי הגמר. אגב, זה היה הניצחון הראשון של שראפובה על פנטה אחרי שלושה הפסדים ברציפות מולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולנייה. AP
ציון דרך. רדוואנסקה/AP

"אני שמחה שהייתה לי האפשרות לשחק בטורניר הזה", אמרה פנטה שתלתה את המחבט בסיום המשחק, "אני חושב שלשחק במשחק האחרון שלי בקריירה מול מריה - זה היה מדהים לשחק נגד אלופה גדולה כמוהה. זו הייתה דרך מצוינת להגיד שלום, מפני שכשאת מפסידה לשחקנית כל כך טובה, אין הרבה דברים לומר. כרגע, אני מרגישה נורמלי לחלוטין, כאילו שזה לא המשחק האחרון שלי, אני לא יודעת למה. אולי בעוד כמה ימים ארגיש אחרת, אבל כרגע זה בסדר גמור".

טניסאית נוספת שעלתה לחצי הגמר היא אגניישקה רדוואנסקה (5). הפולנייה נראתה מצוין וניצחה 6:7 (5), 1:6 את סימונה האלפ (1) ושיפרה את מאזנה ל-1:2 בדרך לשלב הבא. עבור רדוואנסקה זה היה הניצחון ה-500 בקריירה ולאחר המשחק היא גם קיבלה פרחים ממארגני הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully