וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האתגר החדש של לודוביק אוברניאק

קשר מכבי חיפה סובב כדור חופשי לתוך חישוק ואתגר כמה מחבריו בצרפת, באנגליה לא מבינים מה עשר מאפיונר מוכר עם שחקני ליברפול וגם: הנקמה של פיטר קראוץ' באוהד שזלזל בסטוק סיטי

צילום מסך

20:30: האתגר החדש של לודוביק אוברניאק

#pitchallenge #babacargueye j'ai choisi d'exécuter un coup franc direct, en prenant pour cible un cerceau situé dans la lucarne.Pari réussi. ✌️Je nomine à mon tour, #AnthonyModeste, #FlorentBalmont, #LudovicSylvestre, #LeonardKweke et #OusmaneViera #football #footballer #challengeA vous de jouer#pitchallenge I have chosen to execute a free kick targeting a hoop in the right corner of the goal. Successfully did it✌️I now nominate: #AnthonyModeste, #FlorentBalmont, #LudovicSylvestre, #LeonardKweke and #OusmaneViera Just do it!

Posted by Ludovic Obraniak on Thursday, October 29, 2015

12:41: לואיס המילטון בזירה; בדרך לקריירה חדשה?

10:31: בעיטת העקרב של היגיטה, גרסת דרום אפריקה

רנה היגיטה היה שוער טוב מאוד. לא שוער אגדי, אך בהחלט שוער מצוין. אבל איך בכל זאת הוא מוזכר בנשימה אחת עם הגדולים ביותר שהיו? הסיבה לכך פשוטה: ככל הנראה מדובר בבעיטת העקרב המפורסמת, אותו ביצוע מדהים שנחקק בזיכרון של רבים במהלך משחק של נבחרתו קולומביה. שנים רבות אחרי, וסוף סוף זכינו לשחזור. אמנם לא על ידי היגיטה, אך עדיין. הגיבור: השוער הדרום אפריקאי, איטמולנג קונה. איזה ביצוע יפה יותר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

10:21: פיטר קראוץ' לא נשאר חייב

10:11: מה עשה מאפיונר עם שחקני ליברפול?

סטיבן "השטן האדום" קארסון הינו מאפיונר אנגלי, המטיל את אימתו על הפושעים האנגלים הזוטרים - דוגמת סוחרי סמים וסוכני הימורים שונים. קארסון נוהג לסחוט את אותם פושעים כדרך קבע, וכך עלה לגדולה. קארסון, שהשתחרר מבית הסוהר לא מזמן, נצפה במשחקה האחרון של ליברפול בגביע כשהוא ביציע. לא סתם ביציע, אלא ב-VIP, צמוד צמוד לשחקני ליברפול, דבר שהסעיר את בריטניה ביממה האחרונה. להלן מיטב הציוצים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully