וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור נורה ברגלו ונעצר על החזקת מריחואנה והתנהגות פרועה

בנו של שחקן העבר ושחקן הוויזארדס לשעבר נקלע לעימות מחוץ למסעדה באטלנטה, נורה ברגלו ונעצר אחרי שסמים נמצאו ברכבו. רייס ג'וניור נחשד שנפטר מאקדח במהלך הבריחה. האזינו לשיחת החירום מזירת הירי

AP

בווידאו: שיחת ה-911 באירוע הירי בגלן רייס ג'וניור

תקרית חמורה התרחשה הלילה (בין רביעי לחמישי) באטלנטה כשגלן רייס ג'וניור, בנו של שחקן העבר האגדי, גלן רייס, נורה ברגלו מחוץ למסעדה בעיר ונעצר על ידי המשטרה.

בארה"ב מדווחים כי רייס, שמשחק בריו גראנדה ואליס מהדי ליג, קבוצת הבת של וושינגטון וויזארדס, אליה הוא שייך, היה מעורב בסוג של תגרה שהסתיימה בדו קרב יריות. אחת מהיריות פגעה ברגלו של רייס ג'וניור, שעזב את הזירה מדמם ואף נחשד שבמהלך הבריחה ניסה להיפטר מאקדח שהיה ברשותו.

רייס הספיק להיכנס לרכב הפורשה שלו, אך נעצר מיד כשברכב נמצא סם מסוג מריחואנה. רייס נעצר באשמת החזקת סמים והתנהגות פרועה. נכון לעכשיו, האדם שירה ברייס עדיין לא נעצר.

רייס ג'וניור הוא בנו של הפורוורד גלן רייס, ששיחק בליגה בין 1989 לבין 2004 במדי מיאמי היט, שארלוט הורנטס, לוס אנג'לס לייקרס, ניו יורק ניקס, יוסטון רוקטס ולוס אנג'לס קליפרס ואף לקח אליפות אחת במדי הלייקרס בשנת 2000. רייס גם נבחר לאולסטאר 3 פעמים. בנו לעומתו, פיתח קריירה פחות מפוארת, כשנבחר במקום ה-35 בדראפט 2013 על ידי פילדלפיה ונשלח באופן מיידי לוושינגטון וויזארדס. לרייס ג'וניור יש 16 משחקים בלבד במדי וושינגטון.

הכדורסלן גלן רייס בתקופה בה שיחק בקבוצת לוס אנג'לס לייקרס, מאי 2000. Kevork Djansezian, AP
אב מאוכזב. רייס/AP, Kevork Djansezian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully