וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינטר ניסתה להחתים את מסי, אך הוא לעולם לא יעזוב את ברצלונה"

נשיא הקבוצה לשעבר, ז'ואן לאפורטה, דיבר על הפרעוש בעקבות השמועות על רצונו לעזוב את ספרד: "כשהייתי נשיא המועדון קיבלנו הצעות רבות עבורו. הוא יישאר בקטלוניה עוד שנים רבות, כשניגוד אליו ניימאר דווקא עשוי להימכר"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מרקו רויס מראיין את פייר אמריק אובמיאנג

נשיא ברצלונה לשעבר, זו'אן לאפורטה, לא אהב את חרושת השמועות בנוגע לעזיבה אפשרית של כוכב הקבוצה. "ליאונל מסי לעולם לא יעזוב את ברצלונה. נכון, היו לו הצעות רבות, גם בתקופתי, כשאינטר ניסה בכל כוחה להחתימו כשהסכימה לשלם את סעיף השחרור שלו. בסופו של דבר המשא ומתן נכשל, כפי שנכשל עם קבוצות נוספות. בכל מקרה, כמו שכבר אמרתי, מסי לא יעזוב את הקבוצה. מי שכן עשוי לעזוב הוא דווקא ניימאר, אני לא פוסל את זה".

כזכור, אתמול (רביעי) פירסם בספרד אחד העיתונאים המקורבים ביותר למסי, גיאם בלאגה, הפרעוש מעולם לא היה קרוב יותר למעבר מחוץ לקאמפ נואו. בלאגה כי בעקבות בעיות המס של מסי בספרד, הוא מחפש את הדרך החוצה, כשהוא הוא שם עין על אנגליה כמטרה עיקרית. באופן טבעי, בלאגה ציין את שלוש הקבוצות העשירות באנגליה, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי כמועמדות לשפוך כל סכום כסף שיידרש כדי להנחית את הארגנטינאי באי הבריטי.

מסי שמע המלצות על אנגליה מחבריו ססק פברגאס, ומקון אגוארו שנחשב לאחד האנשים הקרובים אליו ביותר. כמו כן, במנצ'סטר סיטי משחק גם פאבלו סבאלטה, לו יחסים קרובים עם הכוכב הגדול. יעבור או לא? רק הזמן יגיד.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ישכנע את מסי? אגוארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully