וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: ניצחון ראשון לקליבלנד העונה, 76:106 מול ממפיס

אחרי ההפסד הדרמטי לשיקגו רשמו הקאבס ניצחון בכורה, למרות ערב פושר של לברון (12 נקודות). לאב בלט (17 ו-13), שחקני הספסל קלעו 50 נקודות. הגריזליס היו רעים מאוד, רק גאסול ורנדולף (12) קלעו בספרות כפולות

AP

בווידאו: דיוויד בלאט וקליבלנד פותחים עונה ב-NBA

מאזן: 1:1

המשחק הבא: מול מיאמי בבית, בלילה שבין שישי לשבת.

המשחק האחרון: הפסד 97:95 לשיקגו.

מדד הטריו: קווין לאב, במשחקו השני בלבד מאז שחזר מהפציעה בכתף, הצטיין אצל הקאבס כשסיים עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים ב-29 דקות. קינג ג'יימס קלע 12 ב-31 דקות (4 מ-13), והוסיף שבעה ריבאונדים, חמישה אסיסטים ושלוש חטיפות. קיירי אירווינג הפצוע לא שיחק.

תקציר המשחק באתר ה-NBA

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
מד הלחץ ירד. בלאט/GettyImages

אחרי שפתחו את העונה ברגל שמאל עם הפסד לשיקגו, דיוויד בלאט וקבוצתו קליבלנד רשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון ראשון לעונת 2015/16 - 76:106 בחוץ על ממפיס החזקה, למרות יכולת פושרת יחסית של הכוכב הגדול של הקאבס, לברון ג'יימס, שהסתפק ב-12 נקודות בלבד ב-4 מ-13 מהשדה.

הפתיחה של קליבלנד לא הותירה מקום לספקות; הקבוצה של בלאט הגיעה בשביל דבר אחד - לרשום ניצחון בכורה, דווקא באחד המגרשים הקשים בליגה. הקאבס פתחו חזק את הרבע הראשון ועלו ל-8:18 כבר אחרי כשמונה דקות, לפני שהגדילו את היתרון ל-16 עם סיום הרבע הראשון.

שחקניו של בלאט לא איפשרו ליריבה לחזור, שמרו על ההפרש ועל המרחק הבטוח. הם המשיכו ללחוץ על הגז לאורך כל המשחק, והגדילו את היתרון שהגיע ל-32 נקודות ברבע הרביעי, הודות לאחוזים נפלאים מחוץ לקשת (45) לעומת 13 אחוז בלבד של היריבה (2 מ-16), שרשמה גם 16 איבודים. שחקני הספסל של בלאט קלעו 50 נקודות והפגינו עליונות בריבאונד (40:54).

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
ערב סולידי. לברון/AP

ג'יי. אר סמית', שפתח בחמישייה, שיחק 34 דקות במהלכן קלע 9 נקודות, קטף 7 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים. טריסטן תומפסון הוסיף 5 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-20 דקות, ריצ'רד ג'פרסון קלע 14 נקודות (5 מ-6 מהשדה, 3 מ-3 מהשלוש), ואילו מתיו דלבדובה וג'ארד קנינגהאם קלעו 12 כל אחד. ברבע האחרון שני המאמנים כבר הלכו עמוק מאוד לספסלים, כשבלאט שיתף את כל המחליפים שלו.

הגריזליס מנגד, ירצו לשכוח מהר מאוד את ההתמודדות, ויפה שעה אחת קודם. רק מארק גאסול וזאק רנדולף, שסיימו עם 12 נקודות כל אחד, קלעו בספרות כפולות, כשאחריהם "בולטים" ג'ף גרין (8), מייק קונלי (8), ברנדן רייט (8), קורטני לי (7) וטוני אלן עם 6 בלבד. גאסול ואלן היו השניים היחידים בגריזליס שקלעו מחצית מהסלים שלהם, כשהקבוצה כולה קולעת 35 אחוז מהשדה. ממפיס כבר צימקה מעט ברבע השלישי, אבל השלשות של האורחים קטעו לגריזליס את המומנטום שוב ושוב.

הקאבס יחזרו הביתה מעודדים לא רק מהניצחון במגרש חוץ קשה, אלא בעיקר מהיכולת ההגנתית, שעצרה את ממפיס על 76 נקודות בלבד. קליבלנד סיימה את המשחק עם 29 אסיסטים מ-41 סלי שדה, כשהנתון היחיד ששוב מעט מעיב זה האחוזים מהעונשין (11 מ-17). "זה מי שאנחנו צריכים להיות", אמר לברון בסיום, "זה מי שאנחנו. אם אנחנו רוצים ללכת בדרך שלנו, נהיה חייבים להמשיך לעשות הגנה ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully