וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה גירדה 0:0 מול ויאנובנסה מהליגה השלישית

הקבוצה הקטנה מאקסטרמדורה לבשה חג לקראת המפגש ההיסטורי עם אלופת אירופה, וכמעט ניצלה את הרכבה המשני כדי לעקוץ אותה בשלב 32 הגדולות בגביע. הגומלין: בתחילת דצמבר

תומאס ורמאלן שחקן ברצלונה. GettyImages
כמעט סנסציה. ורמאלן מתקשה/GettyImages

ויאנובנסה חיכתה בכיליון עיניים למפגש ההיסטורי עם ברצלונה. כשהמשחק הערב (רביעי) התחיל, קבוצת הפאר שהתקבלה בטירוף על ידי 11 אלף צופים באצטדיון המשופץ-במיוחד באקסטרמדורה לא קיבלה הנחות. זה נגמר ב-0:0 נטול שערים, כשויאנובנסה הקטנה, קבוצה מהליגה השלישית, נמצאת על סף ניצחון על ברצלונה בסגל משני במיוחד. החבורה של לואיס אנריקה חסרה את כל כוכביה, כולל לאו מסי, לואיס סוארס, ניימאר, אנדרס אינייסטה, חבייר מסצ'ראנו וקלאודיו בראבו, חלקם בשל פציעות וחלק מטעמי מנוחה.

בלעדיהם, בארסה נראתה נרפית וחסרת ברק ולא הייתה רחוקה מלספוג הפסד משפיל במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות בגביע המלך. ג'רארד גומבאו, סרג'י סאמפר, אייטור וקאפטום - כולם שחקנים מקבוצת המילואים - קיבלו דקות, אך לא החזירו את ההשקעה.

מיגל טרינידד שחקן וילאנובסה. GettyImages
היו הכי קרובים לכיבוש שער. שחקני ויאנובנסה מאוכזבים/GettyImages

מוניר אל חדאדי החמיץ ממצב קורץ בדקה ה-30, והקבוצה המארחת כמעט הענישה אותו על כך עם נגיחה של חאבי סאנצ'ס שפגשה את המשקוף. סנדרו כמעט כבש את שער הניצחון של ברצלונה בדקה ה-63, אך פספס את המסגרת בבעיטה מחוץ לרחבה. בדקה ה-87 מארק ברטרה שוב כמעט עשה זאת, אך פואנטס סיפק הצלה נהדרת לנגיחה שלו. ברצלונה תנסה לתקן את הרושם שהותירה במשחק הגומלין בקמפ נואו, שייערך בשני לדצמבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי ויאנובנסה ממתינים לשחקני ברצלונה. GettyImages
טירוף ביציעים. אוהדי ויאנובנסה מחכים לשחקני ברצלונה בכניסה לחדר ההלבשה לפני המשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully