וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר באזל: קרלוביץ' העיף את ואוורינקה, נדאל גבר על דימיטרוב

הענק הקרואטי הדהים את האליל המקומי ושלח אותו הביתה כבר בסיבוב הראשון אחרי 6:3, 6:7 (2:7) ו-4:6. השור הספרדי רשם 4:6, 6:4 ו-3:6 על הבולגרי. ניצחונות לצ'יליץ', סוק ואנדרסון

איבו קרלוביץ' טניסאי קרואטי. GettyImages
הדהים את הקהל המקומי. קרלוביץ'/GettyImages

הסיבוב הראשון בטורניר ה-ATP בבאזל הגיע היום (רביעי) לסיומו עם הפתעה גדולה כשסטן ואורינקה המקומי, אחד הפייבוריטים לניצחון, הודח מוקדם מהצפוי על ידי איבו קרלוביץ' הקרואטי עם 6:3, 6:7 (2:7) ו-4:6.

ואורינקה ניצח את המערכה הראשונה ונראה שישייט לניצחון קליל עם תמיכה גדולה מהקהל המקומי, אך אז נגרר לשובר שוויון במערכה השנייה, אותה הפסיד לבסוף ובסיומו של מערכה שלישית מותחת, ספג הפסד לא נעים.

ואורינקה יפגוש בסיבוב הבא את דושאן לאיוביץ', שניצל אמש פרישה של אלכסנדר דולוגופולב בסיבוב הראשון.

רפאל נדאל עלה לסיבוב השלישי אחרי שגבר 4:6, 6:4 ו-3:6 על גרגור דימיטרוב הבולגרי. הספרדי פתח טוב, אך פגש יריב עיקש שגנב את המערכה השנייה. דימיטרוב לא וויתר עד הסוף, אך נדאל היה חזק יותר מנטאלית ויחכה למנצח בין מריאן צ'יליץ' לטימורז גבאשווילי בסיבוב הבא.

במשחק הראשון של הסיבוב השני ניצח דויד גופין הבלגי 4:6 ו-3:6 את אדריאן מנארינו הצרפתי ויחכה למנצח בין רוג'ר פדרר לבין פיליפ קולשרייבר.

בחזרה לסיבוב הראשון. מריאן צ'יליץ' גבר 3:6 ו-6:7 (3:7) על מרקו קיונדינלי המקומי ויפגוש את טימורז גבאשווילי בסיבוב הבא. הגאורגי התקשה, אך גבר 5:7, 6:4 ו-4:6 על לאונרדו מאייר הארגנטינאי.

קווין אנדרסון הדרום אפריקאי ניצח 2:6 ו-3:6 את בורנה צ'וריץ' הקרואטי ויפגוש בשלב הבא את דונאלד יאנג. ג'ק סוק גבר 4:6 ו-2:6 על דניס קודיה ויפגוש בסיבוב השני את ג'ון איסנר.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
בשלב הבא. נדאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully