וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: שביעייה לדורטמונד, שישייה ללברקוזן, שאלקה הודחה

השוורצגלבן הציגו התקפה אדירה כשר העפילו לשמינית הגמר עם 1:7 מוחץ על פאדרבורן מליגת המשנה. לברקוזן הביסה 0:6 את ויקטוריה קלן, שאלקה הפסידה בבית למנשנגלדבאך הדוהרת 2:0

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים שער מול פאדרבורן. GettyImages
טיול לדורטמונד/GettyImages

משחקי שלב 32 האחרונות בגביע הגרמני נמשכו הערב (רביעי), עם שמונה משחקים נוספים. במוקד, בורוסיה דורטמונד, השנייה בבונדסליגה, התעללה עם 1:7 מוחץ בפאדרבורן מליגת המשנה.

סרג'אן לאקיץ' עוד העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה ה-21, אבל מאותו רגע הכול היה בכיוון של השוורצגלבן. אדריאן ראמוס איזן (25) וגונסאלו קסטרו קבע מהפך מהיר (30). שינג'י קגוואה כבש עוד אחד לפני ההפסקה (43) ואילקי גונדואן מצא את הרשת עם פנדל מדויק בדקה ה-55. המבול נמשך עם השני של קסטרו (58), לפני שבדקות הסיום לוקאש פישצ'ק (85) והנריך מחיטריאן (89) השלימו את השביעייה הגדולה.

גם באייר לברקוזן טיילה, עם 0:6 בחוץ על ויקטוריה קלן מהליגה הרביעית. יוליאן ברנדט כבש ראשון (15), קארים בלארבי הוסיף (35) וצ'יצ'ריטו הרננדס הלוהט רשם צמד (38 ו-54). שטפן קיסלינג (80) ו-ולאדן יורצ'נקו (83) השלימו לקראת הסיום.

שאלקה נמצאת במקום השלישי בליגה, אבל הערב היא הפסידה 2:0 בבית לשביעית, מנשנגדלבאך, שעלתה לשלב הבא בגביע והמשיכה בדהרה המטורפת שלה. לארס סטינדל (42) ות'ורגן הזאר (53 בפנדל) כבשו לאורחים. שטוטגרט עלתה אף היא עם ניצחון חוץ, 0:2 על קרל זייס יינה משערים של מרטין הארניק בדקה ה-22 ואלכסנדרו מקסים בפנדל בדקה ה-90. ורדר ברמן ניצחה 0:1 קטן את קלן משער של אנתוני אוג'ה (23).

משחק נוסף:

פרייבורג - אוגסבורג 3:0
סאנדהאוסן - היידנהיים 0:0 (4:3 בפנדלים)
רוטלינגן - בראונשוויג 4:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully