וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הניצחון נתן לנו מקדמה, ננסה לשמור עליה במחזורים הבאים"

28.10.2015 / 21:10

מאמן מכבי ראשון לציון מרוצה מאוד אחרי ניצחון החוץ באסטוניה 81:92: "ניצחון חשוב בבית קשה". אבי בן שימול: "שמח שאפשר לחזור הביתה עם חיוך". אנייסי קרסניורסק גברה על אקדמיק סופיה 68:75

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
דרוקר יכול להיות מרוצה/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון פתחה הערב (רביעי) ברגל ימין את משחקיה במסגרת היורופקאפ של פיב"א כשגברה בחוץ 81:92 על בי סי קאלב/קארמו טאלין האסטונית. הקבוצה של שרון דרוקר, שחזרה לשחק באירופה אחרי תשע שנים, הייתה צמודה ליריבתה לאורך רוב המשחק, אלא שהאסטונים ברחו במהלך הרבע הרביעי ועלו ליתרון 75:80 סמוך לסיום. בשלב הזה ביצעו הכתומים מספר מהלכים מנצחים, רצו 1:17 וניצחו את המשחק. כריס רייט הוליך את קלעי הכתומים עם 25 נקודות.

"בסך הכול תחושה טובה שחוזרים מאירופה עם נצחון ממשחק חוץ קשה", אמר המאמן שרון דרוקר בסיום המשחק, "אני חושב שלקח לנו קצת זמן ללמוד ולהכיר את הסגנון של הקבוצה השנייה. אחרי זה המשחק התפתח להיות צמוד וכשהם הובילו 5 דקות לסוף החברה שלנו עשו ריצה מצוינת בעיקר בהגנה וידעו לקחת את המשחק. ניצחון חשוב בבית קשה וזה בית שכל נקודה קובעת. הניצחון נתן לנו מקדמה וננסה לשמור עליה במחזורים הבאים. חשוב עכשיו לרדת לקרקע יש לנו חבר'ה מקצוענים ועלינו להיות מוכנים למשחקים הבאים".

"שמחים מאוד על הניצחון, היה חשוב לנו להתחיל את הליגה האירופאית ברגל ימין", אמר אבי בן שימול שקלע 17 נקודות, "לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק וכתוצאה מכך רדפנו אחריהם, שמח שהצלחנו לעשות את המהפך בזמן ולצאת עם ניצחון. מצפה לפנינו עוד שבוע ארוך וחודש מלא משחקים וזה הזמן להתכונן להמשך. שמח שאפשר לחזור הביתה עם חיוך".

ראשון לציון תגיע לישראל רק מחר בערב, ותערוך אימון אחד ביום שישי לקראת משחק הליגה נגד בני הרצליה בחוץ במוצאי שבת. הכתומים יארחו בשבוע הבא במסגרת האירופית את אנייסי קרסניורסק הרוסית, שגברה הערב במשחק הראשון בבית על אקדמיק סופיה 68:75. שתי הקבוצות הראשונות בבית תעפלנה לשלב הבתים השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully