וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה לקבהא במאריבור, ניצחונות לנאתכו, ביטון וגולסה

מאריבור השלימה מהפך עם 0:3 על רודאר ועלתה לחצי גמר הגביע הסלובני, הקשר נגח את שערו הראשון. נאתכו חזר להרכב צסק"א לראשונה מאז הפציעה, 90 דקות לביטון ב-1:2 של סלטיק על הארטס

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. GettyImages
הבעיטה שלו הובילה לשער השני. גולסה/GettyImages

* וולין לוצק העפילה לרבע גמר הגביע האוקראיני אחרי שהביסה בביתה 0:5 את MFC מיקולאייב מליגת המשנה במשחק הגומלין. וולין ניצחה 0:2 במשחק הראשון והשלימה 0:7 בסיכום. גל שיש שיחק 90 דקות במדי המנצחת. הגרלת רבע הגמר, לשם עלתה גם יריבת מכבי תל אביב בליגת האלופות, דינמו קייב.

* פאוק סלוניקי, עם אייל גולסה בהרכב (90 דקות), ניצחה 0:2 את פנתראקיקוס, אף היא מהליגה הבכירה, במשחק הראשון שלה בבית ג' של הגביע היווני. גולסה היה מעורב בשער השני של פאוק, בדקה ה-86, כאשר בעיטה שלו מחוץ לרחבה נהדפה על ידי השוער ורוברט מאק הסלובקי כבש מקרוב את הריבאונד.

* ביברס נאתכו שב להרכב צסק"א מוסקבה לראשונה מאז נפצע לפני כחודש והשלים 90 דקות בניצחון הדרמטי 1:2 בשמינית גמר הגביע הרוסי מול אוראל. זוראן טושיץ' כבש את שער הניצחון למוליכת הטבלה בדקה ה-86.

* ניר ביטון וסלטיק העפילו לחצי גמר הגביע הסקוטי אחרי ניצחון 1:2 על הארטס באדינברו. הקשר הישראלי פתח בהרכב, השלים 90 דקות מלאות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-36. לי גריפיתס כבש את הראשון של סלטיק בדקה ה-71 והוסיף בישול לטום רוגיץ' האוסטרלי כעבור עשר דקות. אמאוד סוצ'וין דג'ום הקמרוני צימק בתוספת הזמן עבור הארטס, שלא ניצחה את סלטיק מאז אפריל 2012.

* מאריבור העפילה לחצי גמר הגביע הסלובני אחרי שהפכה את ההפסד 1:0 במשחק הראשון מול רודאר עם ניצחון 0:3 מוחץ בגומלין. בדקה ה-56 נגח מרואן קבהא את שערו הראשון עבור מאריבור, שהיה גם השער הראשון במשחק. סינטאיהו סלליך השלים 90 דקות אף הוא.

* בשוויץ, ת'ון העפילה לרבע הגמר עם 1:2 בחוץ מול יריבה מליגה רביעית. לוטם זינו לא שותף.

* ליאור רפאלוב הפצוע לא היה בסגל קלאב ברוז' שניצחה 0:2 במחזור ה-13 בבלגיה את לובן.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
חוזר לעניינים. נאתכו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully