וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ככל שתחבטו בי יותר, ככה תדרבנו אותי יותר לצאת מהמצב הזה"

מאמן מכבי ת"א, שנמצא בלחץ גדול בעקבות רצף ההפסדים, דיבר לקראת המשחק החשוב מול אלופת איטליה במסגרת המחזור השלישי ביורוליג (חמישי, 21:05, שידור חי בוואלה! ספורט)

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שפתחה את עונת היורוליג שלה בצורה רעה מאוד עם שני הפסדים, מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה לקראת המשחק הגורלי מול ססארי (21:05, שידור חי בוואלה! ספורט) במסגרת המחזור השלישי. כמו הצהובים, גם אלופת איטליה פתחה את הקמפיין עם שני הפסדים ובסגל שלה משחקים מרקיז היינס וג'ו אלכסנדר, שני השחקנים ששוחררו בקיץ ממכבי תל אביב. גיא גודס מאמן הצהובים ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רק ניצחון בא בחשבון. גיא גודס/קובי אליהו

גודס אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים להיכנס למסלול ניצחונות ביורוליג וזו הזדמנות טובה. עשינו את ההכנות. בריאן רנדל חזר לאימונים וגם אופייבו עשה איתנו שני אימונים. הסגל פחות או יותר מלא ואנחנו מוכנים לקרב הגדול הזה. היינו עם משקולות מול ירושלים, תחת לחץ. לא עשינו דברים פשוטים. כשהשתחררנו קצת והתחלנו להיות אגרסיביים, דברים השתנו לטובה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר. יש לנו משחק מול קבוצה אתלטית, שאוהבת לזרוק שלשות במעבר. צריך לעצור את זה, את האחד-על-אחד שהם אוהבים לשחק".

המאמן הוסיף: "אנחנו המאמנים וכל מי שמסביב ראה את השינוי באנרגיות בשני האימונים אחרים. אנשים רוצים לנצח. כמו כל שנה, כולם פה חוו סיטואציה לא פשוטה והמועדון הזה יודע לצאת מהמצבים הקשים. אנחנו רוצים להתחיל כבר מחר, לשחק חזק מהפתיחה ולנצח. זה הדבר הכי חשוב. אנחנו יודעים את החשיבות של בריאן, בעיקר בפן ההגנתי. אנחנו סומכים עליו שיעשה את המהלכים הנכונים, ישמור על הכדור והוא עשה את זה בהכנה לעונה. המחלה שלו הוציאה את הקבוצה מאיזון. אנחנו שמחים שהוא חזר".

על מצב הקבוצה הוא אמר: "כל החבטות בסדר, יש לי גב חזק. ככל שתחבטו בי יותר, ככה תדרבנו אותי יותר לצאת מהמצב הזה. הצוות שלנו מאוחד, עובד קשה ורוצה להצליח. אני לא נכנס לכל מה שקורה מבחינת רפש מבחוץ או מבפנים. אנחנו מתרכזים איך להיות סגל וצוות מגובש, זה תמיד מה שהחזיק את הקבוצה עם הראש מעל המים. אחת המטרות היא להוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נקלעה אליו".

עוד אמר המאמן: "יש פה חבר'ה חדשים שעדיין מחפשים את עצמם וצריכים ללמוד על הלחץ של המועדון הזה. זה לא מועדון נורמלי והתפקיד של המנהיגים זה להראות את הדרך. אין הסבר ששחקנים ברמה כזו יהיו מנותקים ולא יבצעו דברים פשוטים. יש רגעי אמת ואנחנו כמועדון, כקבוצה אחת ומקשה אחת. זה אף פעם לא המאמן והשחקנים לחוד. אחד עוזר לשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully