וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: זלאטן איברהימוביץ' עשוי לעבור למיאמי של בקהאם בקיץ

האם כוכב פ.ס.ז' יעבור לשחק ב-MLS? "בלאקיפ" טוענים שהחלוץ השבדי, שחוזהו בקבוצתו מסתיים בתום העונה, כבר הגיש בקשה לויזה לארה"ב ועשוי לעבור לקבוצה שבבעלות כוכב העבר האנגלי

האם זלאטן איברהימוביץ' ישחק בעונה הבאה ב-MLS? ה"לאקיפ" הצרפתי מדווח היום שכוכב פריס סן ז'רמן, שחוזהו במועדון מסתיים ביוני 2016, עשוי לעבור למיאמי, קבוצת ה-MLS החדשה שהוקמה על ידי דייויד בקהאם, כוכב העבר האנגלי ששיחק עם זלאטן בפריס סן ז'רמן וכעת דוחף להפוך אותו להחתמה הענקית של קבוצתו החדשה.

על פי הדיווח בעיתון הצרפתי הנחשב, החלוץ השבדי בן ה-34 כבר הגיש בקשה לויזה לארה"ב ועשוי לעזוב את אירופה כשחוזהו יפוג בתום עונת המשחקים הקרובה. זלאטן התייחס מוקדם יותר העונה לעתידו ואמר: "אשמח לשחק בארה"ב, ללא ספק. אני חושב שזו תהיה חוויה מדהימה".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן עם דייויד בקהאם. רויטרס
ישתפו שוב פעולה בארה"ב? זלאטן ובקהאם/רויטרס

איברהימוביץ' ובקהאם הידקו את הקשר ביניהם כשהכוכב האנגלי בילה את החודשיים האחרונים בקריירה שלו במדי פריס סן ז'רמן ב-2013. אחרי שכיכב בלוס אנג'לס גלאקסי ב-2007, בקהאם עובד במרץ על הקמתה של קבוצת מיאמי והחתמה של שחקן בקנה מידה של איברהימוביץ' תיתן דחיפה כלכלית עצומה לקבוצה ולליגה כולה.

יש לציין שאל הליגה הזו הצטרפו בשנה האחרונה כמה כוכבי על וותיקים כמו דויד וייה, אנדראה פירלו ופרנק למפארד שמשחקים בניו יורק סיטי, קאקה שהצטרף לאורלנדו סיטי, דידייה דרוגבה שחקנה של מונטריאול, סטיבן ג'רארד מלוס אנג'לס וסבסטיאן ג'ובינקו, שחקנה של יובנטוס לשעבר שקורע רשתות העונה במדי טורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully