וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: גלאטסראיי ניצחה את הפועל ירושלים 79:87

שלושה ימים אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל אביב, האדומים נתנו פייט באיסטנבול, אך נכנעו למפגן שלשות מרשים של היריבה החזקה, שצלפה 16 פעמים מחוץ לקשת. רולנד בלט עם 18 נקודות

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
יותר מדי שלשות. דונטה סמית'/מגד גוזני

רק לפני שלושה ימים הפועל ירושלים ניצחה בקלות מרשימה את מכבי תל אביב ביד אליהו, ונתנה לאוהדיה סיבה טובה לאופטימיות בכל הקשור למאבקים עם קבוצות בעלות שיעור קומה. הערב (רביעי) האדומים סיפקו תצוגה מעודדת נוספת מול גלאטסראיי החזקה, אך לא הצליחו לתרגם זאת לניצחון, ונכנעו 79:87 בדרך להפסד שני מתוך שלושה משחקים בשלב הבתים ביורוקאפ. אי ג'יי רולנד (18 נקודות), ליאור אליהו (16) ודונטה סמית' (13) שוב נראו טוב לפרקים, בר טימור וטוני גפני סיפקו ניצוץ מהספסל, אך זה לא הספיק מול מפגן שלשות יוצא דופן של הטורקים, שסיימו את המשחק עם 16 שלשות. לעומת הטורקים, ירושלים שמרה על המוניטין שלה בתור קבוצת שלשות חלשה ודייקה חמש פעמים בלבד מחוץ לקשת, נתון שאולי מספר את סיפור המשחק.

בשבוע הבא תצא ירושלים למשחק חוץ נוסף אצל א.א.ק אתונה, ותסיים את סיבוב המשחקים הראשון בשלב הבתים בבית מול קראסני אוקטיבר, בתקווה להשיג שני ניצחונות שימנעו ממנה מאבק של הרגע האחרון על הכרטיס לשלב הבא ביורוקאפ.

ליאור אליהו הפועל ירושלים. מגד גוזני
הפסד שני ביורוקאפ. אליהו/מגד גוזני

מהלך המשחק

ליאור אליהו קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אך הטורקים צלפו שלוש פעמים מחוץ לקשת ורצו לכמה סלים קלים. חמש נקודות רצופות של מיצוב הובילה לפסק זמן מהיר של דני פרנקו בפיגור 15:7. רולנד ודונטה סמית' השאירו את ירושלים בטווח סביר, אך ההגנה לא עבדה ושילב חגג עם 10 נקודות בדרך ליתרון 16:26 לטורקים, שתי דקות לסיום הרבע. הצליפות של הטורקים נמשכו, והרבע הראשון הסתיים ב-22:33 לטובתם.

ג'וש דאנקן פתח את הרבע השני עם ארבע רצופות, אך חדירה של אראר הצעיר קבעה שוב יתרון דו ספרתי לזכות הטורקים, 26:36. אריק מקולום קלע נקודה ראשונה כשנותרו שבע דקות למחצית, אך מאט ג'נינג ענה בצד השני עם נקודות ראשונות בשלשה קשה. דונטה סמית' ניצל את הבלבול בהגנת גלא כדי לזרוק את הכדור על שחקן יריב מקו החוץ ולקלוע סל קליל מתחת לסל, שהוריד ל-33:39 לטורקים. ארבע רצופות של טוני גפני צימקו לארבע הפרש בלבד כשנותרו שתי דקות להפסקה. שתיים מהקו של לאזמה קבעו 39:45 לגלא במחצית.

ליאור אליהו פתח חזק את הרבע השלישי, ירושלים הידקה את ההגנה, ושלוש דקות מפתיחת הרבע הטורקים לא קלעו. סל נוסף של ליאור אליהו העלה את ירושלים ראשון מאז הדקה הראשונה, 45:46, אך שלשות של קיילב גרין ומיצוב הקפיצו את גלא בחזרה ליתרון 50:54. קיילב גרין המשיך לעשות צרות לירושלים, וחמש רצופות שלו הקפיצו את גלא ל-54:62 בתום הרבע השלישי.

גלא פתחה יתרון דו ספרתי מיד עם פתיחת הרבע האחרון, אך ירושלים לא הרימה ידיים והתקרבה שוב למרחק שש נקודות בלבד עם מהלך של שלשה ועבירה של יותם הלפרין. שלשה של גולר העלתה את הטורקים ליתרון 63:71, שש דקות לסיום המשחק, אבל האדומים שוב רצו 0:8, וסל של רולנד במתפרצת קבע 71:71, כשנותרו חמש דקות על השעון. גלא שוב נטלה את היתרון ועלתה לפלוס שש, אך רולנד צימק מהקו ל-78:82 לטורקים, שתי דקות לסיום. גפני דייק פעם אחת מהקו, אבל מיצוב צלף שלשה מהפינה, קבע 79:85 חצי דקה לסיום, וסגר עניין. 79:87 לגלא בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל ירושלים אי ג'יי רולנד. קובי אליהו
19 נקודות לא הספיקו. אי ג'יי רולנד/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: אי ג'יי רולנד 18 (5 אסיסטים, 4 איבודים), ליאור אליהו 16, דונטה סמית' 13 (6 אסיסטים), טוני גפני 11, יותם הלפרין 6, ג'וש דאנקן, בר טימור ודיאור פישר 4 כל אחד, מאט ג'נינג 3.

הרבו לקלוע לגלאטסראיי: סינאן גולר 19 (5 מ-9 מהשלוש), קיילב גרין, בלייק שילב ו-ולדימיר מיצוב 15 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully