וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: קביטובה ניצחה את ספארובה, מוגורוסה מושלמת

קביטובה (4) הצליחה לנצח בדרבי הצ'כיות 5:7, 5:7 והתאוששה מההפסד במשחקה הראשון. הספרדייה המצוינת גברה 4:6, 4:6 על אנג'ליק קרבר הגרמניה ושמרה על מאזן של 0:2 בטורניר בסינגפור

טורניר גמר הסבב לנשים נמשך היום (רביעי) עם שני משחקים. במשחק הראשון פטרה קביטובה גברה בסינגפור על חברתה לנבחרת צ'כיה לוסי ספארובה ובמשחק השני גרבינייה מוגורוסה הספרדייה גברה על אנג'ליק קרבר הגרמניה.

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. AP
טורניר מצוין שלה. מוגורוסה/AP

פטרה קביטובה (4) - לוסי ספארובה (8) 5:7, 5:7

אחרי ההפסד מול אנג'ליק קרבר במשחק הקודם שלה, קביטובה המצוינת החזירה את תקוות ההעפלה שלה עם ניצחון קשה מול חברתה לנבחת צ'כיה. שתי הטניסאיות הצ'כיות הפסידו את משחק הפתיחה שלהן ב"בית הלבן" ביום שני והיו חייבות לנצח, אך אלופת ווימבלדון לשעבר הצליחה לנצח את ההתמודדות הצמודה הזו.

המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד, כאשר אף טניסאית לא מצליחה להשיג שבירה עד המשחקון האחרון שבו קביטובה השיגה שבירה בדיוק בזמן כדי לעלות ל-5:7 ולנצח את המערכה. ספארובה פתחה מצוין את המערכה השנייה עם שתי שבירות ועלתה ל-0:3 מהיר, אבל קביטובה החזירה עם שתי שבירות משלה כדי להשוות ל-3:3 ושוב השיגה שבירה במשחקון האחרון בדרך ל-5:7 ו-0:2 במשחק כולו.

גרבינייה מוגורוסה (2) - אנג'ליק קרבר (6) 4:6, 4:6

שתי המנצחות של הערב הקודם נפגשו למשחק שבו הספרדייה השיגה ניצחון משכנע בשתי מערכות ושמה את עצמה עם רגל וחצי בחצי הגמר. מוגרוסה הצליחה לשבור מייד ל-0:2 במערכה הראשונה ולמרות שנשברה במשחקון הרביעי, הצליחה לשבור שוב ל-4:5 ולנצח את המערכה די בקלות. גם במערכה השנייה מוגורוסה השיגה שתי שבירות וניצחה את המשחק שארך שעה ו-40 דקות.

"בכל פעם שאני עולה על המגרש מול אנג'ליק אני יודעת שזה הולך להיות קשה, כך שנתתי את כל מה שיש לי כדי להשיג את הניצחון", אמרה מוגורוסה בסיום המשחק והוסיפה: "אני משחקת פה עם הרבה מוטיבציה משום שזה הטורניר הראשון שלי בסינגפור ואני רוצה להגיע רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully