וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תאפשר לאוהדי מכבי נתניה להכניס אביזרי עידוד נוספים

28.10.2015 / 19:10

אחרי יותר משנה, דורון אוסידון סיכם על הכנסת דגלי עידוד ואביזרים נוספים שהיו אסורים עד כה. במועדון מצפים ל-8,000 אוהדים ומזהירים מהעונש על תנאי. עומר פרץ הודיע על פרישה: "עדיין לא מאמין"

one

בווידאו: משחקו האחרון של עומר פרץ במדי מכבי נתניה, מול בני יהודה

שחקן מכבי נתניה עומר פרץ הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל בגיל 29, לאחר שקרע את הרצועה בברך במשחק מול בני יהודה בתחילת החודש.

פרץ, שחקן נתניה בשלוש העונות האחרונות, מסר: "לצערי הרב, אני נאלץ לקבל את חוות דעתם של רופאיי שלא להמשיך בקריירה ככדורגלן פעיל, שלה הוקדשו מרבית חיי.

"מכבי נתניה זה המקום שבו אני מסיים פרק כה משמעותי בחיי ואני מודה על כך. שם הרגשתי ובאתי לידי ביטוי כשחקן וחוויתי את האהדה הגדולה מהאוהדים, מהצוות המקצועי והצוות הניהולי. אני עדיין לא מאמין שפרק זה הגיע לקיצו, אבל במהותי אני אופטימי ומאמין שעם הזמן אגלה את הצד הטוב שבהמשך הדרך. אשמח אם תחילתו של פרק ב' בחיי המקצועיים תהיה במכבי נתניה".

פרץ בן ה-29 הוא בנו של כדורגלן העבר ויקי פרץ, ואת הקריירה המקצוענית שלו החל בהפועל תל אביב ב-2005/06. בעונה שלאחר מכן הוא חצה את הכביש למכבי תל אביב. בהמשך הקריירה הוא שיחק בקרית שמונה, הפועל רמת גן, מכבי הרצליה וסקציה נס ציונה, עד שהגיע ב-2012/13 למכבי נתניה, עמה ירד ללאומית וחזר לליגת העל. בעבר הוא כבר קרע את הרצועה, והוא השחקן הרביעי במכבי נתניה שסובל מהפציעה הזו העונה.

עומר פרץ מכבי נתניה הולך פצוע ליד המגרש. יותם רונן
פרץ יורד מהמגרש, מול בני יהודה/יותם רונן

בנתניה מצפים ל-8,000 אוהדים לפחות שיבוא למשחק הליגה ביום ראשון מול הפועל באר שבע. בין המועדונים התפתחה יריבות ספורטיבית בשנים האחרונות ובמועדון מקווים שהיא תבוא לידי ביטוי במספר האוהדים, אך יחד עם זאת מדברים על כך שהקהל המקומי חייב לשמור על ספורטיביות, בעיקר לנוכח העונש המותנה העומד נגד המועדון בגין כל עבירת התפרעות או קריאות גזעניות.

הבוקר הצליח יו"ר הקבוצה דורון אוסידון לשבור את הקרח מול המשטרה בעיר אחרי שסיכם על הכנסת דגלים ואביזרי עידוד נוספים לטובת האוהדים. מתחילת העונה לא הורשו האוהדים להכניס את הדגלים והדבר עורר זעם גדול אחרי שלפני למעלה משנה אסרה המשטרה הכנסת דגלי פריסה. בנתניה מקווים שההפשרה מול המשטרה תוביל בעתיד לשיתוף פעולה פורה שיסייע לשני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully