וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי להט בפתיחת העונה: "לא רצינו לחזור הביתה עם טבעת ועם הפסד"

גולדן סטייט חגגה עם טקס האליפות ועם ניצחון על ניו אורלינס בהובלת ה-MVP: "אנחנו רוצים לשמור על האווירה הזו". סטיב קר הפצוע לעוזרו לוק וולטון: "בעונה שעברה ניצחנו 67 משחקים, ולא היה לי מושג מה אני עושה"

סטף קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
סטף קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס/GettyImages

סטף קרי הגיע אמנם רק למקום הרביעי בדירוג שחקני ה-NBA של רשת ESPN, אך ה-MVP של העונה שעברה שיחק אתמול כמי שראוי היה להתברג לפחות שני מקומות גבוה יותר. קרי קלע 40 נקודות בנצחון האלופה גולדן סטייט ווריורס על ניו אורלינס פליקנס במשחק פתיחת העונה, 95:111.

24 הנקודות הראשונות של קרי נקלעו ברבע הראשון, כשהיחיד שקלע יותר בערב הפתיחה כולו הוא לברון ג'יימס, ש-25 הנקודות שלו לא הספיקו לקליבלנד בשיקאגו. במשחק פתיחת העונה שעברה, לשם השוואה, הוא קלע 24 נקודות לאורך כל המשחק. זה היה הניצחון הביתי ה-19 ברציפות של הווריורס במשחק עונה סדירה - שווה לשיא המועדון, שנקבע בעונה שעברה.

גולדן סטייט ערכה לפני פתיחת המשחק את טקס האליפות המסורתי, כולל העלאת הדגל לגג האולם וקבלת הטבעות, וכיבדה במעמד גם את אלווין ג'נטרי, עוזר המאמן בעונה שעברה שעבר להדריך את ניו אורלינס. המאמן הפצוע סטיב קר הגיע להשתתף בטקס, אך לא הדריך את הקבוצה. לעוזרו חסר הניסיון לוק וולטון, הממלא את מקומו, אמר קר: "אל תדאג, בעונה שעברה ניצחנו 67 משחקים ולא היה לי מושג מה אני עושה".

"נהנינו מהרגע, מהחגיגה ומהטקס", אמר קרי בסיום, "היה לנו כיף, רקדנו. כל הדברים האלה, אבל אז התרכזנו במשחק. היה מאכזב אם היינו יוצאים מפה עם טבעת ועם מאזן 1:0. אנחנו רוצים לשמור על האווירה הזו".

הקאמבק המרגש של הערב היה של קרייג סאגר, שדר הקווים המיתולוגי ששב לשידורי הטלוויזיה לראשונה מאז החל לעבור טיפולים נגד סרטן. סאגר פתח את השידור ב"טוב להיראות", וזכה למחווה על מסך הווידאו הענק באולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קרייג סאגר שדר קווים. GettyImages
קאמבק מרגש. סאגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully