וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: החיקוי של סטפן קרי, התביעה של מעודדת מילווקי

חקיין כוכבי ה-NBA פרסם את הטייק שלו על ה-MVP של העונה שעברה, מעודדת מילווקי מתכוונת לבצע מהפכה במוסר התשלומים לחברותיה, וגם: המתאגרף שמצא עצמו מככב בסרטי פורנו והחברה החדשה של אגוארו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: פייר אמריק אובמיאנג בראיון מיוחד עם מרקו רויס

18:20: המעודדת שתובעת כסף ממילווקי באקס

מעטים מודעים לכך שלהקות המעודדות ב-NBA מגלגלות מיליוני דולרים בשנה. למרות זאת, בדומה לשחקני המכללות שהתקנות אוסרות עליהם לקבל נתח מכל הטוב הזה, המעודדות עצמן מקבלות אחוז כמעט אפסי מהכסף. מעודדת אמיצה אחת, לורן הרינגטון, מעודדת של מילווקי באקס, מתכוונת לשנות את זה. הרינגטון הגישה השבוע תביעה במטרה לשנות את התקנות ולקבל את הכסף שלטענתה מגיע לה על העבודה הקשה. צפו להתפתחויות בקרוב.

מעודדות של מילווקי באקס. GettyImages
העם דורש חלוקה הוגנת. המעודדות של מילווקי/GettyImages

17:26: החקיין של ה-NBA עושה זאת שוב עם סטפן קרי

15:00: אצטדיון לויטה מוצף

זה לא כל כך נעים לראות אצטדיון מוצף. אלו המראות של אצטדיון לויטה של הפועל כפר סבא. לשמחתה הרבה של העולה החדשה, היא מתארחת בסוף השבוע הקרוב בבלומפילד אצל בני יהודה. עד משחק הבית הבא המצב בטח יחזור לקדמותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פה ממש לא מזמן שיחקו כדורגל. אצטדיון לויטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:25: החברה החדשה של סרחיו אגוארו

בטלוויזיה הארגנטינאית טוענים כי לסרחיו אגוארו, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, יש חברה חדשה. מתברר כי זו כוכבת קבוצת הנשים של המועדון, טוני דוגאן. קון, שכרגע פצוע, סיים לאחרונה קשר עם זמרת דרום אמריקאית בשם קרינה טאיידה, וכעת נדמה כי הוא המשיך לקשר אחר.

9:30: הנרי חושב שכדורגלנים גאים צריכים לצאת מהארון

כוכבה האגדי של ארסנל, תיירי הנרי, התראיין בסקיי ניוז ביום שלישי, ואחת הכותרות שסיפק באותו ראיון הייתה כשעלה לדיון נושא הכדורגלנים הגאים. "אני לא יכול לדבר על כולם, אבל אם הייתי בחדר ההלבשה (עם כדורגלן גאה), אותו אדם היה עדיין חבר שלי, ועדיין הייתי מוסר לו את הכדור. עדיין הייתי מסתכל עליו באותו אופן, הייתי ממשיך להסתובב איתו או לאכול איתו צהריים. אנחנו כולנו בני אדם בסופו של יום, ולכן זה לא ממש מטריד אותי. ברור שחייבים לדבר עלזה, אבל באופן כללי זה לא מטריד אותי".

9:00: רויס מראיין את פייר-אמריק אובמיאנג

כמה נמאס לכם מהראיונות הקלישאתיים של שחקני כדורגל? אז מתברר שבבורוסיה דורטמונד חושבים קצת אחרת. כבר נתקלנו במצבים שבהם שחקנים מראיינים אחד את השני, אבל ללא ספק מרקו רויס הצליח לספק כמה רגעים משעשעים אחרי הניצחון 1:5 על אוגסבורג ביום ראשון. החלוץ מגאבון דווקא התייחס ברצינות לראיון, נאבק בצחוק וסיפק רגע נהדר שייזכר עוד הרבה זמן.

8:30: המתאגרף מצא את עצמו בסרט פורנו של גברים

בכזה דבר עוד לא נתקלנו. מתאגרף מקצועני בשם יוסאף מק, אדם נשוי בן 35 ואב לעשרה, מצא את עצמו מככב בסרטון פורנו באתרי גברים. הוא טוען אמנם כי הוא לא זוכר זאת וכי סומם, אבל בינתיים הסרטון שבו הוא נראה מקיים יחסי מין עם שני גברים מככב בסרטי פורנו. למרות זאת, מק הודה כי הוא הסכים ליטול חלק בסרטון פורנו תמורת תשלום של 4,500 דולר. מק ממשיך לטעון כי הוא הטרוסקסואל ואמר: "במשך כל חיי אהבתי נשים. הפעמים היחידות שבהן נגעתי בגברים היו כשהייתי בזירת האגרוף". מק הוסיף שהוא הסכים להשתתף בסרטי פורנו מכיוון שהוא היה זקוק לכסף. הוא פרש מאגרוף בשנה שעברה אחרי שהפסיד לקורי קאמינגס. על מה שקרה בהמשך הוא אומר: "ביקשתי מהם משקה. הם הביאו לי כדור ושוט של וודקה. לקחתי את הכדור עם הוודקה", ומכאן לטענתו הוא אינו זוכר דבר וכי הדבר הבא שהוא זוכר הוא שהעירו אותו לצאת לרכבת ושהוא מצא בארנקו 4,500 דולר.

יוסאף מק מתאגרף מקצועני. דיילי מייל, צילום מסך
מסומם?/צילום מסך, דיילי מייל
יוסאף מק מתאגרף. GettyImages
והיו ימים שהוא כיכב בזירה. מק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully