וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו יפוטר? באנגליה טוענים שקרלו אנצ'לוטי ימונה אם יהיה זעזוע

אחרי הדחת צ'לסי בגביע הליגה, שמו של האיטלקי עולה כמועמד אפשרי במקרה שיקבל חוזה ארוך טווח. מוריניו: "לא מאשים את הזאר על החמצת הפנדל. לאנשים אין כבוד כלפי השחקנים שלי"

צילום מסך

בווידאו: ההפסד בליגה של צ'לסי 2:1 לווסטהאם

חוסר המזל של צ'לסי נמשך גם אתמול (שלישי). אם לא די בפתיחת העונה האיומה בליגה, אחת המטרות של הבלוז נמחקה מהרשימה כבר בשלב הזה. זה אמנם "רק" גביע הליגה, אבל צ'לסי מצאה את עצמה מחוץ למפעל אחרי הפסד בסיבוב הרביעי 5:4 על ידי סטוק אחרי 1:1 בתום 120 דקות. ג'ונתן וולטרס העלה את סטוק ליתרון בדקה ה-52, אבל לואיק רמי הצליח לאזן בתוך תוספת הזמן ושלח את המשחק להארכה. המשחק נגרר לפנדלים, אבל אדן הזאר היה אחראי להחמצת הפנדל המכריע ששלח את סטוק לשלב הבא.

כלי התקשורת ממתינים בפינה למוריניו ועוסקים ביום שאחרי באפשרות שהמאמן יפוטר בקדנציה השנייה שלו בבלוז. הגדיל לעשות "מירור" שטוען שמי שעשוי לחזור למועדון הוא קרלו אנצ'לוטי. אחד התנאים של האיטלקי יהיה חוזה ארוך טווח. כזכור, אנצ'לוטי הספיק לזכות עם צ'לסי באליפות בעונת 2009/10, כשיחד עם התואר החשוב הוא השיג גם גביע. בקיץ שעבר הוא סיים את הקדנציה שלו בריאל מדריד אחרי שנתיים בתפקיד.

ז'וז'ה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
כועס. מוריניו/רויטרס

בסיום המשחק סירב מוריניו להאשים את הזאר בהפסד, ואמר: "אני זוכר כמה פנדליסטים מחמיצים. אריאן רובן, כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, ועכשיו גם הפנדליסט המוביל שלנו החמיץ. אני אף פעם לא מאשים שחקן על החמצת פנדל". למרות ההדחה, מוריניו גם לא מוצא סיבה להיכנס ללחץ, ואומר: "אני מרוצה מההופעה שלנו. אני יכול לקחת יום חופש ביום רביעי בלי שום בעיות. אני חושב ששיחקנו טוב. שיחקנו כדורגל התקפי והיינו יכולים לרדת עם שלושה או ארבעה שערי יתרון במחצית. הקבוצה עשתה הכול אחרי שפיגרנו בשער. הגיע לנו להשוות את התוצאה".

על ההדחה עצמה הוסיף 'המיוחד': "אנחנו הולכים עצובים, אבל עדיין עם הרגשה טובה. זה יותר קשה כשאתה משחק רע ומפסיד מאשר כשאתה משחק טוב ומפסיד. השחקנים חייבים להיות מתוסכלים מכיוון שהם לא השיגו את מה שהם היו ראויים לו. לפני כמה חודשים ניצחתי בכמה משחקים והייתי אלוף. אנשים אמרו שיש דברים שיותר חשובים מתוצאות, ועכשיו אנשים אומרים שהתוצאות הן הדבר הכי חשוב. זו סתירה".

קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. GettyImages
לא יגיע בכל מצב. אנצ'לוטי/GettyImages

בהמשך מוריניו גם גונן על השחקנים שלו, ואמר: "מה ששחקנים עשו היום זה לגרום לאנשים שכתבו ודיברו ובעצם אמרו להם: 'אתם טיפשים'. לאנשים אין כבוד כלפי השחקנים שלי. מה שחלק מהאנשים כותבים או אומרים ממש רע כלפי השחקנים. אולי הם חושבים שהשחקנים שלי אהבו אותם כשהם היו שחקנים. השחקנים שלי לא עושים את זה, הם ניסו הכול". ואם לא מספיקות הדאגות של מוריניו, הרי שאתמול הצטרפה אחת נוספת אחרי שדייגו קוסטה נפצע במחצית הראשונה ופונה לבית חולים עם פגיעה בצלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully