וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה: "התנהגות אוהדי בית"ר ירושלים מחליאה. מצפים שיורחקו"

המנהלת גינתה את קריאות השבח ליגאל עמיר: "הפרצופים של אותם פרובוקטורים ידועים למשטרה". בית"ר הגיבה והתייחסה גם לשירים כביכול נגד יוהאן קרויף: "שרו 'איך זה לחבק ספסל'"

one

בווידאו: תקציר ה-2:4 של בית"ר ירושלים על מכבי תל אביב

מנהלת הליגות הוציאה הערב (שלישי) הודעת גינוי לקריאות העידוד מצד אוהדים ספורים של בית"ר ירושלים ליגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה: "ההתנהגות של אוהדי בית"ר ירושלים הקוראת ומעודדת את רוצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל - מחליאה. הפרצופים של אותם פרובוקטורים ידועים למשטרה, ואנו מצפים שהנ"ל תפעל להרחקתם ממגרשי הכדורגל כשם שפעלה ואסרה כניסת אוהדים ממכבי נתניה במשחקה נגד בני סכנין בשבת האחרונה.

"בימים אלה מגבשת המנהלת יחד עם משרדי הממשלה השונים והכנסת, מענה חקיקתי לטיפול בתופעות נפסדות מהסוג הזה, כשעל סדר היום מינוי שופטים המתמחים בעבריינות ספורט. זאת על מנת שלא נשאר רק בתחום הגינוי אלא שופטי הספורט יתנו מענה ממוקד למיני העבירות בתחום הספורט. בכך יובילו על ציר הזמן למיגור תופעות פסולות הפוגעות בכדורגל והחברה כולה".

ההתאחדות לכדורגל גינתה אף היא: "ההתאחדות מביעה שאט נפש מקריאות השבח וההלל לרוצח ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל. המאבק נגד קומץ אוהדים נבער, אלים, גזעני וחסר כבוד לזולת חייב להיות אמיתי ויעיל, וההתאחדות תיקח בו חלק משמעותי ומוביל יחד עם רשויות החוק וגורמי האכיפה במדינה".

בית"ר ירושלים הגיבה בזו הלשון: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מגנה בכל תוקף קריאות מעין אלו. אין מקום להתבטאויות וקריאות בסגנון הזה ביציעים של אוהדי בית"ר. אנו לא שמענו ולא נתקלנו בתופעה כזו אמש, כך שאם נשמעו כאלו קריאות משמע היו מינוריות ואינן מאפיינות או מייצגות את קהל אוהדינו. גם לא לניסיון להכפיש ולהטיל רפש בנוגע לאביו של מנג'ר מכבי תל אביב יוהאן קרויף. לא ברורה לנו השמיעה הסלקטיבית והפיכת המילים 'איך זה לחבק ספסל' בהקנטה לשחקני ביתר לשעבר למילים פוגעניות אחרות שאין רצון לחזור עליהן".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
תגובת בית"ר: "אם נשמעו כאלו קריאות משמע היו מינוריות ואינן מאפיינות או מייצגות את קהל אוהדינו". אוהדי בית"ר בבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully