וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גלבוע/גליל, עפולה ויבנה נותרו בלתי מנוצחות

גלבוע/גליל גירדה 70:72 דרמטי אצל הפועל באר שבע, קרית אתא גבר 87:93 על גליל עליון ויבנה נותרה צמודה אליהן עם 71:87 מרשים על אשקלון. ניצחון ראשון לרעננה, 77:80 על הפועל רמת גן

חואקין שוכמן שחקן גלבוע/גליל מול הפועל חולון, אור שקדי. אדריאן הרבשטיין
בפסגה. שוכמן/אדריאן הרבשטיין

המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורסל נערך הערב (שלישי) במלואו. בקרב הבלתי מנוצחות גלבוע/גליל גברה על הפועל באר שבע 70:72, ובקרב נוסף בין שתי קבוצות שטרם הפסידו אליצור יבנה הביסה את עירוני אשקלון 87:71. גם הפועל עפולה שמרה על מאזן מושלם עם 87:89 מותח על רמת השרון.

הפועל באר שבע - הפועל גלבוע/גליל 72:70

באר שבע רצתה לשמור על מאזן מושלם ולהמשיך את התנופה בקונכייה, אך נתקלה במשחק נהדר של צמד הזרים מהצפון, דמיטריוס טרידוול (21 נקוודת, 17 ריבאונדים) וג'ייסון סיגרס (26 נקודות). באר שבע קיבלה הזדמנות להשוות את המשחק בפוזשן האחרון, אך אלעד הופמן, שהוביל את המפסידה עם 16 נקודות, איבד כדור מכריע.

הפועל גליל/קרית שמונה - אליצור קרית אתא 93:87

עוד ניצחון לחבורה מהקריות, הפעם בכפר בלום. גליל רדפה אחרי קרית אתא אחרי רבע ראשון של 24:33 לאורחים, ולא באמת הצליחה להדביק את הפער עד הסיום. סיימון פארין (21 נקודות) ותומר גינת (17, 12 ריבאונדים ו-5 ריבאונדים) הצטיינו.

הפועל עפולה - רמת השרון 87:89

ניצחון בשיניים לעפולה הבלתי מנוצחת. נועם מטלון צלף 20, איגור סימין הוסיף 15 וזיו בן צבי ניהל את המשחק ביד רמה עם 12 אסיסטים, שהספיקו לניצחון, למרות סיומת מותחת. בילי מקשפרד קלע 29 בשורות המפסידה.

נועם מטלון שחקן הפועל עפולה נשמר על ידי אור רון שחקן הפועל לב השרון. איתי חסיד
עוד ניצחון. נועם מטלון/איתי חסיד

אליצור יבנה - אליצור אשקלון 71:87

החבורה של אוהד יתום על הסוס מפתיחת העונה, והקורבן התורן היה החבורה מאשקלון, שהתייצבה למשחק עם שני ניצחונות רצופים וספגה מפלה צורבת. ריצה של 9:25 ברבע השני סגרה את הסיפור וההפרש הדו ספרתי נשמר כמעט לאורך כל המשחק. פלימן קליימן בלט עם 17, יניב סולומון הוסיף 18. אור לאומי קלע 9 למפסידה.

מכבי רעננה - הפועל רמת גן גבעתיים 77:80

ניצחון ראשון לרעננה. עמית בן דוד הוותיק קלע סלים מכריעים, חבר אל סמואל גיבנס והעניק לביתיים וי ראשון. יועד בית יוסף (20 נקודות, 7 אסיסטים) השיב מלחמה וניסה בכל כוחו לשמור את

תוצאות נוספות:

מכבי הוד השרון - הפועל מגדל העמק 51:78

עירוני רמת גן - הפועל כפר סבא 87:91

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully