וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: 1:5 לסיטי, ניצחון לקלופ, בורו הדהימה את יונייטד

התכולים עלו בקלות לרבע הגמר עם 1:5 על פאלאס, נת'ניאל קליין סידר למנג'ר הגרמני ניצחון ראשון כמאמן ליברפול עם 0:1 על בורנמות'. הקבוצה מהצ'מפיונשיפ ניצחה בפנדלים באולד טראפורד

נת'ניאל קליין מגן ליברפול. GettyImages
קליין סידר לקלופ ניצחון/GettyImages

אחרי ההדחות המפתיעות של ארסנל וצ'לסי, משחקי שמינית גמר גביע הליגה האנגלי נמשכו הערב (רביעי) עם עוד סנסציה, כאשר מידלסברו ניצחה בפנדלים 1:3 באולד טראפורד את מנצ'סטר יונייטד אחרי 0:0 ב-120 דקות. מנצ'סטר סיטי הביסה 1:5 את קריסטל פאלאס. יורגן קלופ השיג ניצחון ראשון בליברפול, 0:1 על בורנמות'. סאות'המפטון ניצחה 1:2 את אסטון וילה.

הגרלת רבע הגמר נערכה הערב:

מידלסברו - אברטון
סאות'המפטון - ליברפול
סטוק - שפילד וונסדיי
מנצ'סטר סיטי - האל

קלצ'י איהנצ'ו חלוץ מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שער ובישול לאיהנצ'ו הצעיר, חמישייה לסיטי/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 1:5

אחרי שחזרה לפסגת הפרמיירליג עם תיקו משעמם בדרבי, סיטי שבה לכבוש בצרורות מול פאלאס המסכנה. סיטי עלתה ליתרון אחרי 22 דקות מנגיחה של ווילפריד בוני אחרי כדור קרן. דקה לפני ההפסקה, קווין דה בראונה שוב מצא את הרשת, הפעם עם שער קליל מקרוב אחרי בישול יפה של קלצ'י איהנצ'ו הצעיר, שבעצמו כבש מתוך הרחבה בדקה ה-59 את השלישי אחרי שהבלגי בישל לו. הרביעי היה שייך ליאיא טורה, בפנדל בדקה ה-76. דמיאן דילייני רק צימק (89), אבל מאנו גרסיה הספיק לכבוש עוד אחד, בדקה ה-93.

ליברפול - בורנמות' 0:1

אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות, ליברפול סופסוף ניצחה, בקושי אומנם, אבל ליורגן קלופ יש ניצחון ראשון כמאמן הקבוצה. השער היחיד במשחק נפל בדקה ה-17. ז'ואאו קרלוס הצעיר נשלח לרחבה וכמעט כבש בעקב חכם. הכדור הורחק מקו השער ועל הריבאונד הסתער נת'ניאל קליין, שמצא את הרשת החשופה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרואן פלאיני קשר מנצ'סטר יונייטד מול ג'ק סטיבנס, שחקן מידלסבורו. GettyImages
יונייטד ממשיכה לפשל. פלאיני/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - מידלסבורו 0:0 (3:1 לבורו בפנדלים)

כמו ארסנל וצ'לסי, גם השדים האדומים פישלו כבר בשלב מוקדם והם בחוץ אחרי הפסד ליריבה מהצ'מפיונשיפ. יונייטד לחצה לאורך 120 דקות, אך כמו בדרבי, שוב לא מצאה את הרשת והבעיות בהתקפה שלה נמשכות, כאשר ויין רוני מתקשה להציג את יכולתו הרגילה. מנגד, לבורו היו כמה הזדמנויות נהדרות, אך סרחיו רומרו הוכיח שגם לו יש מה למכור והשאיר את יונייטד בחיים בדקות הסיום של הזמן החוקי. בפנדלים, רוני המשיך לפשל והבעיטה שלו נהדפה, אבל נוג'נט בעט לשמיים. הבא לפספס היה קאריק ומשם האורחים כבר לא טעו ועלו לשלב הבא אחרי שאשלי יאנג החמיץ את הבעיטה האחרונה.

סאות'המפטון - אסטון וילה 1:2

וילה הגיעה למשחק עם המאמן הזמני קווין מקדונלד, שהחליף את טים שרווד המפוטר. הזעזוע, לפחות כרגע, לא עזר לקבוצה החלשה בפרמיירליג והיא הודחה. מאיה יושידה העלה את הקדושים ליתרון אחרי 51 דקות. היפני החליף מסירות עם ג'יימס וורד פראוס והכניע את בראד גוזאן בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. 13 דקות לסיום, גרציאנו פלה הכפיל עם בעיטה עוצמתית מהאוויר מעשרה מטרים. סקוט סינקלייר עוד צימק בפנדל (90), אך לא יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully